دشمن برای ترویج بی حجابی تلاش می کند/ دستگاه های فرهنگی تلاش بیشتری برای ترویج عفاف و حجاب داشته باشند
۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۱۷
شناسه : 263205
7

امام جمعه میاندوآب گفت: تمام دستگاه های فرهنگی و دولتی و همه آحاد مردم با تبلیغات بیشتر و قوی تر در زمینه حجاب و عفاف، مقابل توطئه دشمنان ایستاده و جلوی آن را بگیرند.

پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: حجاب یکی از ضروریات دین است که در آیات قرآن و روایات اسلامی بر آن تاکید فراوان شده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید وضعیت حجاب را در جامعه اسلامی بهبود بخشید، افزود: همه آحاد مختلف مردم و دستگاه های فرهنگی باید برای بهبود وضعیت حجاب تلاش کنند.

وی با اشاره به تبلیغات قوی فرهنگی دشمنان برای ترویج بی حجابی و بد حجابی در جامعه اسلامی، گفت: دشمنان در شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی برای ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند و باید در مقابل این توطئه ها هوشیار و آگاه بود.

حسن زاده با بیان اینکه دشمنان هر روز یک نوع مدل جدید در جامعه برای جذب جوانان به سمت خود تولید می کنند، تصریح کرد: متاسفانه برخی از افراد جامعه نیز که آشنایی کافی با مبانی دین ندارند، فریب این ترفندها و تبلیغات را می خورند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: لازم است تا تمام دستگاه های فرهنگی و دولتی و همه آحاد مردم با تبلیغات بیشتر و قوی تر در زمینه حجاب و عفاف، مقابل توطئه دشمنان ایستاده و جلوی آن را بگیرند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.