دشمن با کوچکترین خطا، پاسخ فراموش نشدنی دریافت خواهد کرد/ شهدا، شیران روز و زاهدان شب بودند/شهید باکری، الگوی غیرت و ایثار بود
۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
شناسه : 272822
7

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: دشمن در اختیار و چنگ ماست و این را بداند که با کوچکترین خطایی, چنان ضربه ای می خورد که از کرده خود پشیمان خواهد شد

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندفر امروز در یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب در زادگاهش, اظهار کرد: ولایتمداری, غیرت و ایثار و از خودگذشتگی و عشق رسیدن به شهادت در شهیدان ما بود.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهیدان به عنوان شیران روز و زاهدان شب یاد کرد و افزود: شهیدان غیرت و ایثار و ایستادگی و فداکاری را معنا کردند.

وی با اشاره به ویژگی های شهید مهدی باکری, گفت: شهید باکری همیشه رزمندگان اسلام را به پیروی از راه سید و سالار شهیدان دعوت می کرد و امروز شهید باکری به عنوانی الگویی برای جوانان کشور بوده و جوانان کشور عاشق آن شهید و سردار رشید اسلام هستند.

سردار ارجمند فر با بیان اینکه رزمندگان می گفتند که به تکلیف عمل می کنیمو نتیجه با خداست, تصریح کرد: شهید باکری همه را به داشتن روحیه فداکاری و ایثار و استقامت و مقاومت دعوت می کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیروزی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و عملیات های بدر و خیبر, اظهار کرد: جوانان ما در دوران دفاع مقدس عملیات هایی را فرماندهی کردند که در باورها نمی گنجید و امروز در دانشگاههای نظامی تدریس می شوند.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهیدان امروز عزت کشور حفظ شده است, افزود: شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی و مردانی مانند شهیدان باکری الگوی جوانان ایران اسلامی هستند که نصرت و یاری الهی نیز با آنها همراه بود.

سردار ارجمندفر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا در واقع نوعی مجاهدت در برابر دشمنان است, گفت: دشمن همواره به دنبال توطئه بوده و می خواهد فرهنگ شهادت, انتظار و ولایتمداری را از ما بگیرد و در این راستا نیز امروز به سراغ مقوله حجاب رفته است.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن با تبلیغ در فضای مجازی به دنبال رسیدن به اهداف خود است و این موضوع را در برهه های مختلف پیاده کرده است ولی این را بدانند که در زمانی که انقلاب تازه شکل گرفته در مقابل ابرقدرت ها ایستادیم و اکنون که انقلاب اسلامی جهان شمول شده و همه انسان های آزاده رو به انقلاب اسلامی آورده اند با قاطعیت در مقابل آنها می ایستیم.

وی با بیان اینکه امروز در نهایت امنیت و اقتدار قرار داریم, اظهار کرد: دشمن در اختیار و چنگ ماست و این را بداند که با کوچکترین خطایی, چنان ضربه ای می خورد که از کرده خود پشیمان خواهد شد و این را نیز چند بار دیده و تجربه کرده و هر بار توطئه ای توسط عوامل مختلف خود ساماندهی کرده. شکست خورده است.

سردار ارجمندفر با اشاره به گوشه ای از اقدامات قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع), تصریح کرد: قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در زمینه های مختلف فرهنگی, عمرانی و خدماتی مانند پزشکی و برپایی بیمارستان صحرایی خدمات فراوانی را ارائه داده است و به این موضوع خدمت به مردم نیز افتخار می کند.

باید قدردان خون شهدا باشیم

امام جمعه میاندوآب هم در این مراسم در سخنانی با بیان اینکه شهدا از جایگاه والایی در نزد خداوند برخوردار هستند، افزود: این جایگاه پرعظمت به گونه ای است که حتی علما نیز به آن غبطه می خورند و امیرمومنان حضرت علی(ع) نیز تنها زمانی شهادت و ضربت خوردن گفتند که رستگار شدم.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده گفت: شهدا برای دفاع از ولایت و ارزش ها از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند و باید قدردان خون این عزیزان باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

مداحی حاج سید محمد عاملی اردبیلی از مداحان مشهور کشوری از دیگر بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.