دشمن با جنگ شناختی به دنبال تاثیرگذاری بر افکار جوانان است
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۵
شناسه : 303032
6
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: جنگ شناختی، جنگ افکار است و در این راستا  دشمن روی افکار و اندیشه های جوانان کار می کند و لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در مراسم یادواره شهدای حوزه سه شهری میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه جنگ همچنان باقی است و تمام نشده، اظهار کرد: امروز تنها نوع جنگ عوض شده و از جنگ سخت به جنگ نیمه سخت و نرم تبدیل شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن جنگ فرهنگی، اقتصادی، ترکیبی، نیابتی و شناختی را بعد از هشت سال جنگ تحمیلی در دستور کار خود قرار داده و در این راستا برنامه ریزی کرده و استحاله از درون را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر ایمان و معنویت مردم شکست خورد، افزود: جنگ نرم که امروز دشمن روی آن برنامه ریزی می کند بسیار خطرناک تر و سخت تر از جنگ سخت است و لذا باید در این زمینه هوشیار باشیم.

مودبی تصریح کرد: دشمن در راستای پیشبرد جنگ نرم به دنبال نفوذ به خانه های ما بوده تا روی نهاد خانواده و جوانان برنامه ریزی کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دشمن در راستای جنگ نیابتی نیز داعش را بوجود آورد، اظهار کرد: هدف دشمنان با ایجاد داعش، نابودی اسلام بود که با رشادت های مدافعان حرم در این توطئه خویش ناکام ماندند.

وی در ادامه از جنگ شناختی به عنوان یکی از دیگر از برنامه های دشمن نام برد و گفت: جنگ شناختی، جنگ افکار است و در این راستا  دشمن روی افکار و اندیشه های جوانان کار می کند و لازم است در این زمینه هوشیار باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.