دشمنی آمریکا در برجام بیشتر خود را نشان داد/ نقد منصفانه لازمه رشد جامعه است
۰۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۵۲
شناسه : 264875
4

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی گفت: آمریکا، به هیچ عنوان دست از دشمنی خود برنمی دارد و این موضوع در قصه برجام نیز بیشتر خود را نشان داد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علیرضا رادفر در مراسم افتتاح پروژه های هفته دولت در میاندوآب با اشاره به اینکه خدمتگزاری به اقشار محروم جامعه از شاخصه های اصلی نظام ماست، اظهار کرد: این موضوع بارها در فرمایشات حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری آمده است.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی افزود: بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم بوده و خدمت مردم نیز سبب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی این نظام می شود و بنابراین باید جلب رضایت مردم در اولویت ما باشد.

وی با بیان اینکه دشمنی، دشمن با ما همچنان پابرجاست و روز به روز نیز به شکل های مختلف نشان می دهد، گفت: منافع ما در تعارض با نظام استکباری است و ما نیز برای تعامل با دنیا تلاش می کنیم و در این راستا نیز توفیقاتی داشتیم ولی نظام سلطه این نفوذ و گیرایی را نمی تواند ببیند و هر روز بدعهدی و بدقولی خود را بیشتر نشان می دهد.

رادفر با اشاره به اینکه آمریکا، به هیچ عنوان دست از دشمنی خود برنمی دارد، تصریح کرد: این موضوع در قصه برجام نیز بیشتر خود را نشان داد.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه آموزش و پرورش و فرهنگیان نقش مهمی در جامعه دارند، اظهار کرد: باید به آموزش و پرورش به دید سرمایه ای نگاه کرد نه هزینه ای و یکی از عوامل رشد و توسعه کشورها نیز توجه به آموزش و پرورش است.

وی هم چنین افزود: در هفته دولت امسال در سطح آذربایجان غربی 432 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 751 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

رادفر در پایان گفت: فضایی در جامعه به ویژه در فضای مجازی به راه افتاده که متاسفانه دانسته یا ندانسته فقط زشتی ها را نشان می دهیم و مثلا در حادثه پلاسکو حضور و تجمع مردم را نشان می دهد و به گونه ای تلقی می شود که مردم بی نظم هستند.

معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه نقد لازمه رشد جامعه بوده و نقد منصفانه نیز لازمه مدیران ما است، اظهار کرد: گاها احساس می شود که این نقد نیست بلکه تخریب است، نه تخریب مدیران بلکه تخریب جامعه.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.