دشمنان فرهنگ و اعتقادات ما را نشانه گرفته اند/ سبک زندگی ما باید اسلامی باشد
۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۳۸
شناسه : 263450
4

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمن بر روی اعتقادات جوانان ما تمرکز کرده و برای آنها برنامه ریزی می کند و همه باید در این زمینه هوشیار، آگاه، بابصیرت و دارای نگرش دینی باشند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام حیدر کوثری،‌امروز در همایش کارگاه مهارت های زندگی و زندگی عفیفانه درجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد میاندوآب که با همکاری بسیج دانشجویی و اساتید به مناسبت هفته حجاب و عفاف برگزار شد، با تاکید بر اینکه سبک زندگی ما باید اسلامی باشد، اظهار کرد: دشمنان می خواهند تا بانوان ما از سبک زندگی اسلامی فاصله گرفته و سبک زندگی غربی جایگزین آن شود، بنابراین باید هوشیار بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به مقوله نگاه به زندگی در دیدگاه مادی و اسلامی اشاره کرد و افزود: در دیدگاه اسلامی به بعد مادی و معنوی، دنیایی و آخرتی زندگی توجه می شود ولی در دیدگاه مادی تنها به بعد دنیایی توجه می شود.

وی گفت: انسان با دیدگاه مادی تمام تلاش خود را برای لذت در این دنیا انجام می دهد ولی انسان با دیدگاه معنوی به دنیا به دیده محلی برای توشه اندوزی به آخرت می نگرد تا در آخرت در آرامش ولذت باشد.

کوثری با اشاره به موضوع حجاب تصریح کرد: در نگرش مادی، حجاب از جایگاهی برخوردار نیست و کما اینکه در کشورهای غربی اینگونه بوده و این کشورها تلاش می کنند تا در کشورهای اسلامی نیز این دیدگاه خود را رواج دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه دشمن اعتقادات ما را نشانه گرفته است، اظهار کرد: دشمن بر روی اعتقادات جوانان ما تمرکز کرده و برای آنها برنامه ریزی می کند و همه باید در این زمینه هوشیار، آگاه، بابصیرت و دارای نگرش دینی باشند تا در مقابل وسوسه های شیاطین در امان باشند.

وی افزود: باید مراقب شیاطین که هر روز برای دست یابی به توطئه های خود تلاش می کنند، بود و این نکته را در نظر داشت که انسان تنها با نگرش دینی می تواند در مقابل وسوسه های شیطان بایستد.

کوثری با بیان اینکه توجه بیش از حد انسان به ظاهر خود، سبب می شود تا از دیگر ظرفیت های و استعدادهای خود غافل شود، گفت: اسلام نمی گوید به ظاهر خود توجه نکن، بلکه می گوید به ظاهر خود توجه کن ولی در این میان، حد و حدود را نیز رعایت کن.

کارگاه مهارت های زندگی

 کارگاه مهارت های زندگی

 انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.