دشمنان به دنبال نابودی حجاب و عفاف هستند/همه باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف حساس باشند
۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۴
شناسه : 301394
2
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است که در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته است.
پ
پ

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر افزود: حجاب یکی از ضروریات دین است که در آیات و روایات بر آن تاکید فراوان شده است و لازم است همه آحاد مختلف مردم و دستگاه های فرهنگی در راستای بهبود وضعیت حجاب در جامعه تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه دشمنان امروز به دنبال ترویج بی حجابی و بدحجابی در جامعه هستند، افزود:  نابودی عفت و حجاب در جامعه اسلامی یکی از توطئه های اصلی دشمنان است که در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی گفت: تزلزل در بنیان خانواده و از بین بردن حیا وعفت و ترویج بی غیرتی و بی حیایی از اهداف دشمنان هستند که دشمن با استفاده از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی آنها را دنبال می کند و در راستای دست یابی به این هدف خود نیز از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

نجفیان با اشاره به اینکه عفاف و حجاب دو مقوله بسیار ارزشمند در جامعه اسلامی هستند و رعایت آن موجب حفظ سایر ارزش های اسلامی نیز می شود، تصریح کرد: حجاب و عفاف مقوله ای نیست که تنها مختص بانوان باشد بلکه آقایان نیز در این موضوع وظیفه ای برعهده دارند که باید به آن عمل کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: نباید از تهاجم به ارزش های دین و فرهنگ حجاب و عفاف، به سادگی گذشت و نسبت به این موضوع بی تفاوت بود بلکه همه باید نسبت به مسئله حجاب و عفاف در جامعه حساس باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.