دشمنان به دنبال سیاه نمایی خدمات انقلاب هستند/ خدمات انقلاب به کشور، بی نظیر است
۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
شناسه : 271384
6

امام جمعه چهاربرج گفت: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی ناراحت بوده و دنبال سیاه نمایی هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام و المسلمین جعفر آذرپندار امروز در مراسم افتتاح پروژه های دهه مبارک فجر در بخش مرحمت آباد در سخنانی اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید از این فرصت برای بیان اینکه از کجا به کجا رسیده ایم استفاده کنیم.

امام جمعه چهاربرج افزود: امروز در دورافتاده ترین نقاط کشور می توان خدمات انقلاب اسلامی را مشاهده کرد.

وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در بخش های مختلف به بخش دارویی اشاره کرد و گفت: اکنون به برکت انقلاب اسلامی علی رغم همه مشکلات و تحریم ها بیش از ۹۷ درصد داروها را خودمان تولید می کنیم.

آذرپندار با اشاره به تحولات بخش سلامت و درمان در چند سال اخیر، تصریح کرد: این همه تحولات را در کدام کشور و حکومت می توان مشاهده کرد؟ و حتی خود اندیشمندان غربی اعتراف می کنند که انقلاب اسلامی ایران را ۵۰۰ سال جلو انداخت.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی با پیروزی انقلاب اسلامی ناراحت بوده و دنبال سیاه نمایی هستند، اظهار کرد: باید با بصیرت و آگاهی حرکت کرد و دستاوردها و پیشرفت های کشور را برای نسل جدید تبیین کرد و گفت که از کجا به کجا رسیده ایم.

وی با اشاره به اینکه ما منکر برخی مشکلات نیستیم، افزود: درست است که مشکلاتی داریم ولی نظام و انقلاب اسلامی این همه خدمات به مردم ارائه داده است و باید این واقعیت ها را به مردم گفت ونقش و مسئولیت بزرگان در این زمینه بسیار مهم است.

آذرپندار با بیان اینکه تمام دولت ها به نوبه خود زحمت کشیده و تلاش کرده اند، گفت: زمانی به مسکن مردم توجه شد و امروز هم صلاح دیده شده تا بیشترین خدمات در زمینه سلامت ارائه شود و در مقام معظم رهبری نیز سیاست های نظام سلامت را ابلاغ کرده اند و هر کجا نظام تصمیم بگیرد در آنجا هزینه می شود و باید شکرگذار این موضوع باشیم.

امام جمعه چهاربرج در پایان با تاکید بر اینکه باید قدردان نعمت امنیت باشیم، تصریح کرد: این نظام به این آسانی به دست نیامده و برای آن خون ها داده شده است و باید قدردان این موضوع باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.