دشمنان به دنبال سوریه سازی ایران هستند
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
شناسه : 303703
3
امام جمعه میاندوآب : امام جمعه میاندوآب گفت: روند اغتشاشات و حوادث به وجود آمده نشان دهنده برنامه ریزی دشمن برای سوریه سازی ایران است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به نقش دشمنان در اغتشاشات اخیر، اظهار کرد: بازیگر اصلی اغتشاشات اخیر، آمریکا و رژیم صهیونیستی و بردگان منطقه ای آنها مانند رژیم سعودی هستند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تشکیل اتاق فکر گروههای معارض جمهوری اسلامی با حمایت دلارهای سعودی، افزود: شیطان بزرگ، آمریکا نیز در این اغتشاشات نقش مهم و برجسته و مشخصی دارد و این را در اظهارات مقامات آمریکایی در حمایت از اغتشاشات به خوبی می توان مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نیز نقش عمده ای در اغتشاشات و شدت بخشیدن به آنها دارد، گفت: رژیم صهیونیستی به صورت آشکار از اغتشاشات حمایت کرده و سرویس های جاسوسی رژیم منحوس صهیونیستی در این زمینه نقش آفرینی و فعالیت داشته اند.

حسن زاده با اشاره به نقش آل سعود در اغتشاشات ایران، تصریح کرد: رژیم آل سعود که نقش گاو شیرده را دارد، در اغتشاشات وظیفه تامین مالی و تجهیز نظامی گروهک های تجزیه طلب را برعهده داشته است.

امام جمعه میاندوآب به فعالیت رسانه ای دشمنان در اغتشاشات نیز اشاره و افزود: در فضای رسانه ای دشمن با استفاده از امپرطوری رسانه ای، تمام تلاش خود را به کار گرفته است و در این راستا تبلیغات گسترده ای انجام می دهد که لازم است در مقابل این جنگ رسانه ای دشمنان هوشیار و بصیر باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دشمن برای سوریه سازی ایران است، گفت: روند اغتشاشات و حوادث به وجود آمده نشان دهنده برنامه ریزی دشمن برای سوریه سازی ایران است.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی بوده است، تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی تضعیف شود در آن صورت هرج و مرج در کشور حاکم می شود و این همان رویکردی است که در سوریه آن را دنبال کردند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: در سوریه نیز محور عبری-غربی-عربی بر روی اقوام بخصوص کرد تمرکز داشتند و در اغتشاشات اخیر در کشورمان نیز شاهدیم که دشمن روی اقوام متمرکز شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.