دشمنان به دنبال تغییر اعتقادات دینی و مذهبی مردم هستند/بارزانی مگر یادش رفته که سردار سلیمانی اقلیم کرد را از دست داعش نجات داد/ جای تاسف است که مامور آتش نشانی 5 ماه حقوق نگیرد/ نفسانیت عده ای، سبب وضعیت فعلی شهر و شهرداری است
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
شناسه : 266406
5

امام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان با توطئه ها و فتنه انگیزی ها به دنبال تغییر فرهنگ و رفتار ما هستند و اسلام را نشانه گرفته اند و می خواهند فرهنگ اسلامی و اعتقادی و دینی ما را از بین ببرند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به پیامدهای همه پرسی در اقلیم کرد شمال عراق، اظهار کرد: همه پرسی که انجام گرفت به ضرر مردم این منطقه تمام خواهد شد و مقصر همه آنها نیز بارزانی است و امیدواریم مردم وطن پرست کرد عراق در مقابل بارزانی بایستند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه  جدایی اقلیم کردستان عراق یعنی تشکیل اسرائیل دوم و تهدیدی برای منطقه و جهان اسلام، افزود: دشمنان بدانند که هیچ وقت نمی توانند تهدیدی برای ایران باشند، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس با 40کشور دنیا جنگیدیم و آنها را شکست دادیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و سردمداران استکبار جهانی در دنیا هیچ وقت قابل اعتماد نبود و نیستند، گفت: سرنوشت کسانی که به آمریکا و ایادی استکبار اعتماد داشتند را ببینید و این بزرگترین نمود عینی برای همه است.

حسن زاده با بیان اینکه ایران بود که کردستان عراق را از دست داعش نجات داد، تصریح کرد: رهبران اقلیم کرد عراق مگر یادشان رفته که داعش وقتی وارد این اقلیم شد، این ایران و سردار سلیمانی بود که آنها را از دست داعش نجات داد نه آمریکا و دیگران.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه با همواره گوش به فرمان ولایت بود و از جهالت و گمراهی پرهیز کرد، افزود: کسانی که در کشور به دنبال این دو قطبی و اختلاف هستند، این را بدانند که مردم ولایتمدار ما با تمام قدرت در مقابل آنان ایستاده و فتنه دشمنان را خنثی می سازند.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان به دنبال کمرنگ کردن اعتقادات دینی مردم و مسلمانان هستند، گفت: امروز دنیا، دنیای فریب و نیرنگ و دروغ است و عده ای متاسفانه به دلیل بی بصیرتی و عدم تدبر و دقت وارد زمین بازی دشمن شده و حرف آنها را می زنند.

حسن زاده اظهار کرد: دشمنان زمانی می گویند که چرا حج می روید و پول خود را صرف حج می کنید و اکنون نیز می گویند که چرا برای امام حسین(ع) نذری و احسان می دهید.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این اقدامات و توطئه های برای دست یابی به اهداف دشمنان طراحی شده اند، تصریح کرد: چرا آنها که می گویند به حج نروید، نمی گویند که پول خود را صرف تفریح در کشورهای همسایه مانند ترکیه نکنید؟ چرا نمی گویند در مراسمات مختلف خود با برپایی تجملات، حیف و میل نکنید؟ و می گویند نذری ندهید و چرا آن موقع دلسوزی نمی کنند؟

وی افزود: دشمنان با توطئه ها و فتنه انگیزی ها به دنبال تغییر فرهنگ و رفتار ما هستند و اسلام را نشانه گرفته اند و می خواهند فرهنگ اسلامی و اعتقادی و دینی ما را از بین ببرند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید هوشیار بود و بصیرت داشت که دشمن چه می خواهد و چه می گوید، اظهار کرد: بی حجابی و اختلاف افکنی از توطئه ها و فتنه های دشمنان است که همه باید هوشیار و بصیرت داشته باشند و در دام توطئه های دشمنان گرفتار نشوند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اهداف قیام امام حسین(ع)، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام امام حسین(ع) بود و وقتی کسی امر به معروف و نهی از منکر کرد نباید جلوی او را گرفت و بازی در آورد و وقتی کسی می گوید که باید با حقوق های نجومی برخورد کرد، نباید موضوع را عوض کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مقابل فساد ایستاد، افزود: آیا عده ای واقعا متوجه هستند که چه می گویند و فتنه و نیرنگ دشمنان چیست؟ فتنه و نیرنگ دشمنان کم رنگ کردن اعتقادات دینی و مذهبی مردم است ولی این توطئه آنها خنثی خواهد شد.

حسن زاده به روز آتش نشانی اشاره و با تقدیر از جان فشانی های آتش نشانان، تصریح کرد: متاسفانه برخی آتش نشانان در این شهرستان پنج ماه است که حقوق نگرفته اند و از سوی دیگر مردم از آنها انتظار دارند و باید گفت که وای به حال شهرداری و شورای شهر و کسانی که نفسانیت آنها سبب این وضعیت شهرداری شده است.

امام جمعه میاندوآب گفت: می خواستم به استانداری بروم ولی با یک حرکتی که فوراً انجام دادند مانع شدند.

وی هم چنین با تاکید بر برپایی باشکوه مراسمات عزاداری تاسوعا و عاشورا، تصریح کرد: شیعیان در این روز بار دیگر عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) و یارانش و اهل بیت(ع) نشان خواهند داد و دنیا این را مخابره خواهد کرد.

حسن زاده هم چنین با تقدیر ار فعالیت های نیروهای نظامی و انتظامی، اظهار کرد: نیروهای جان برکف نظامی و انتظامی ایران در مسیر تعالی و رشد حرکت می کنند و اجازه ناامنی به هنجارشکنان و دشمنان نمی دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.