دشمنان امنیت و اقتدار ایران اسلامی را بر نمی تابند
۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۹
شناسه : 303268
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمنان این امنیت و اقتدار را بر نمی تابند و عده‌ای می خواهند خون شهیدان عزیز ما پایمال شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده در جمع دانش آموزان مدرسه ترییت گفت: هر کس بخواهد ایران واقعی را از ایران مجازی تشخیص دهد، به مدرسه تربیت میاندوآب بیاید و دنبال حقیقت در شبکه های خارجی و فضای مجاز ی نگردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: به اینجا بیایید و حضور گسترده و شور و شوق دانش آموزان را در اجرای سرود سلام فرمانده و ابراز ارادت به امام زمان(عج) و بیعت با ولایت و ارزش‌ها را ببینید .

وی اظهار کرد: ما برای این انقلاب اسلامی ۳۰۰ هزار شهید داده ایم، لشکر و سر لشکر داده ایم ما در روز روشن به قلب تاریخ زده ایم تا امنیت و آرامش و اقتدار داشته باشیم.

فرج زاده با بیان اینکه دشمنان این امنیت و اقتدار را بر نمی تابند و عده‌ای می خواهند خون شهیدان عزیز ما پایمال شود، تصریح کرد: دشمنان می خواهند تا دانش آموزان ما از علم و تحصیل فاصله گرفته و از فتح قله های علمی بازبمانند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: دانش آموزان نباید در میدان طراحی شده بدخواهان این مرز و بوم حرکت کنند و باید با جدیت و علاقه به دنبال علم آموزی بوده و پاسدار ارزش ها باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.