دشمنان ارزش ها را مورد هجوم قرار داده اند/استکبارستیزی درس مکتب عاشورا است
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
شناسه : 301741
3
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: عاشورا درس استکبارستیزی به ما می دهد و لذا باید به تبعیت از مکتب عاشورا، استکبارستیز بوده و با استکبار مبارزه کنیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی امروز در جمع زائران خواهر راهیان نور میاندوآب، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور ظرفیت و بستر مناسبی برای آشنایی با رشادت ها رزمندگان اسلام است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه شهدا از عزیزترین سرمایه زندگی خویش گذشتند وبرای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردند، گفت: باید قدردان خون شهدا بوده و در راه شهدا قدم برداریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمنان ارزش ها را مورد هجوم قرار داده اند، افزود: دشمنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی ارزش ها را مورد هجوم قرار داده و می خواهند ارزش ها و دفاع مقدس فراموش شود.

مودبی با بیان اینکه شهدا از ما راهروی و ولایتمداری می خواهند، تصریح کرد: دشمنان در جنگ هشت ساله کاری از پیش نبردند چون رزمندگان اسلام مجهز به سلاح معنویت بوده و ولایتمدار بودند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز مقام معظم رهبری بر لزوم جهاد تبیین تاکید دارند، اظهار کرد: دشمن به دنبال تحریف، وارونه نمایی و ناکارآمدجلوه دادن نظام بوده و می خواهد بین مردم و نظام فاصله بیاندازد.

وی با تاکید بر اینکه باید همیشه در صحنه بوده و هوشیار باشیم، افزود: عاشورا درس استکبارستیزی به ما می دهد و لذا باید به تبعیت از مکتب عاشورا، استکبارستیز بوده و با استکبار مبارزه کنیم.

مودبی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) با استکبار زمانه خویش مبارزه کرده اند، تصریح کرد: باید استکبار و شمر زمانه خویش که امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان است، را بشناسیم و در مقابل فتنه های استکبار به وظیفه خود عمل کنیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب هم چنین با اشاره به قیام امام حسین(ع)، گفت: هدف امام حسین(ع) از قیام خویش، احیای دین و امربه معروف و نهی از منکر بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.