دست های خیانت کار به دولت و مردم را باید قطع کرد/ مسئولان امر با سگ گردانی برخورد کنند
۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
شناسه : 300625
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دستهایی در داخل و بیرون کشور در کار هستند تا دولت شکست بخورد و به سرمنزل مقصود نرسد و باید این دست ها و دست های خیانت کار به دولت و مردم قطع شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از سفر رئیس جمهور به این شهرستان، اظهار کرد: مردمی بودن دولت خدمتگزار را در سفر رئیس جمهور به میاندوآب و آذربایجان غربی به عینه دیدیم و بنده به نوبه خود و از طرف مردم شهرستان میاندوآب از همه دست اندرکاران و زمینه سازان سفر آیت الله رئیسی به میاندوآب نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دستهایی در داخل و بیرون کشور در کار هستند تا دولت سیزدهم شکست بخورد و به سرمنزل مقصود نرسد،افزود: باید این دست ها و دست های خیانت کار به دولت و مردم قطع شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی با احتکار به دنبال گروگرفتن معیشت و اقتصاد مردم هستند، گفت: دشمن امروز از راه اقتصادی وارد میدان شده و با تمام ظرفیت خود جنگ اقتصادی به راه انداخته تا نظام اسلامی را متزلزل سازد و در این راه باید هوشیار بوده و دست خیانتکاران را از بیت المال قطع کرد.

حسن زاده تصریح کرد: مردم وظیفه دارند در این راستا هر گونه احتکار و یا کسانی را که به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند، به نهادهای ذیربط  و اطلاعاتی گزارش کنند تا با آنها برخورد شود.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه عملکرد و روحیه جهادی و انقلابی شرط موفقیت و پیروزی است، اظهار کرد: با سستی و تنبلی نمی شود کاری از پیش برد و شرط موفقیت داشتن روحیه جهادی و انقلابی در هر زمینه ای است همانطور که در دوران دفاع مقدس با روحیه جهادی کارها را به پیش برده و به موفقیت رسیدیم.

وی بر لزوم اتحاد و همدلی نیز تاکید کرد و گفت:  دشمن روی اختلافات و اشتباهات ما تمرکز می کند ، همانطور که آندلس قدیم را با تفرقه و اختلاف و ترویج بی بند و باری از بین برد.

حسن زاده با انتقاد از رواج سگ گردانی در سطح شهر و افزایش سگ های ولگرد، افزود: مردم از این موضوع ناراحت بوده و لذا مسئولان امر باید هر چه سریعتر جلوی سگ گردانی و افزایش سگ های ولگرد بیمار را در سطح شهر بگیرند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند که این موضوع زیبنده جامعه ما نیست.

وی هم چنین به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب و توصیه ها و بیانات ایشان در این دیدار، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب از مجلس به عنوان مجلس انقلابی یاد کردند و فرمودند شاکله مجلس، انقلابی بوده و با شعار انقلابی به روی کار آمده اند و مصوبات و اقدامات نیز انقلابی است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، منع دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها به نفع خود آنان است، افزود: اگر خدای نکرده مسئولی کم کاری کند، آن موقع وظیفه نمایندگان است که از بعد نظارتی وارد عمل شوند.

وی گفت: اصل تفکیک قوا بسیار مهم بوده و قوای سه گانه باید دست به دست هم داده و با هم افزایی زیر پرچم ولایت در راستای حل مشکلات گام بردارند.

حسن زاده با اشاره به ویژگی های نمایندگان مجلس انقلابی، تصریح کرد: ساده زیستی، مسئولیت پذیر بودن، مردمی بودن و تفکیک مسائل اصلی از فرعی و مقدم داشتن حل مسائل اصل، اجتناب از تبعیض و فساد، همکاری صمیمانه با قوا و دستگاه های دیگر و همچنین بدنه آنها و پایبندی کامل به قانون اساسی و تکالیف آن از ویژگی های نمایندگان مجلس است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.