دست هایی که به دنبال شکست دولت هستند باید قطع شوند/ روند کند تغییرات در دولت نگران کننده است
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲
شناسه : 300435
5
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دستهایی در داخل و بیرون کشور در کار هستند تا دولت سیزدهم شکست بخورد و به سرمنزل مقصود نرسد و این دست ها باید قطع شوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: دستهایی در داخل و بیرون کشور در کار هستند تا دولت سیزدهم شکست بخورد و به سرمنزل مقصود نرسد و این دست ها باید قطع شوند.

امام جمعه میاندوآب افزود:۹ ماه از عمر دولت می گذرد ولی هنوز بیش از ۹۰ درصد مدیران تغییر نکرده اند و برای تحقق شعار تغییر باید این تغییرات صورت گیرد، چرا که اگر این افراد توانا بودند، دولت سابق موفق بود.

وی با بیان اینکه دولت قوی باید نیروی قوی نیز داشته باشد، گفت: مدیران کل ضعیف، توانایی جابجایی و عزل و نصب ندارند و این رویه باید اصلاح شود.

حسن زاده با برشمردن برخی مشکلات در حوزه های مختلف مانند آب روستایی، تصریح کرد: باید ستادهای مردمی آقای رئیسی فعال شده و بکارگیری شوند.

امام جمعه میاندوآب گفت: اگر پروژه هایی که شروع شده اند؛ به پایان برسند برای هشت سال کفایت می کنند مثلا بیش از ۳۰ سال است که مردم میاندوآب چشم انتظار جاده سرچم هستند.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از  ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان، گفت: میاندوآب به عنوان سومین شهر استان آذربایجان غربی، دارای ظرفیت های بی نظیر فراوانی است.

علی پیام با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی به دنبال حل مشکلات مردم است، اظهار کرد: دولت با تمام توان در خدمت مردم بوده و در این راستا قدم بر می دارد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.