دست مهر بسیج بر سر دانش آموزان نیازمند/۳۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان بی بضاعت در میاندوآب اهدا شد
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
شناسه : 296976
8
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی در بین دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: به مناسبت این ایام مبارک، مردم، خیرین و مسئولان در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری، دست به دست هم داده و بسته های آموزشی و فرهنگی را تهیه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: در این راستا توسط گروه جهادی و مرکز نیکوکاری مهر اصناف حوزه بسیج اصناف ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و خیرین ۳۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی تهیه شده است.

وی مجموع ارزش ریالی این بسته ها را ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این بسته ها شامل کیف، لوازم التحریر، لباس و کفش دانش آموزی هستند که بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شوند.

پالهنگ در ادامه با اشاره به اینکه مردم و خیرین میاندوآب همیشه در یاری رسانی به نیازمندان در صحنه بوده اند، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا با اجرای رزمایش کمک مومنانه، شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم با نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از ویروس منحوس کرونا بودیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.