دست دشمنان خارجی در اغتشاشات اخیر پیدا بود/ قانون اساسی ایران در دنیا بی نظیر است
۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
شناسه : 303936
4
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: بازخوانی سیر اغتشاشات و فتنه ها در کشور نشان می دهد که هميشه پای دشمن خارجی و در راس آنها آمریکا در میان بوده است.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به توطئه‌ها و فتنه های دشمنان،  گفت: بازخوانی سیر اغتشاشات و فتنه ها در کشور نشان می دهد که همیشه پای دشمن خارجی و در راس آنها آمریکا در میان بوده است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه این اغتشاشات خسارت های مشهود و غیرمشهود برای کشور داشته است، افزود: در عرصه کلان به دنبال جلوگیری از سرمایه گذاری کلان خارجی در کشور بوده اند و قدرت چانه زنی را در بیرون کاهش دهند.

وی گفت: این اغتشاشات در عرصه داخلی سبب خسارت به بورس، کاهش حمل و نقل و خسارت در زمینه ترانزیت جاده ای و در نتیجه کاهش رشد اقتصادی، خسارت به صنعت گردشگری، خسارت به بیت المال و اموال عمومی از جمله آمبولانس ها و خسارت به شهرداری، تاثیر بر کسب و کارهای اینترنتی، خسارت به بانک ها از جمله این خسارات هستند که توسط کارشناسان بیان شده اند.

حسن زاده تصریح کرد: هدف دشمنان این بود که کشور گرفتار مشکلات شوند و لذا این خسارات را به بار آوردند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه  دشمن هزینه می کند و به دنبال این هدف است که بی حیایی و بدحجابی را رواج دهد، اظهار کرد: باید انسان های دیندار و محجبه ها فضا و میدان را در دست بگیرند و عرصه را بر بدحجاب ها تنگ کنند و نشان دهند که تعداد محجبه ها و افراد دیندار خیلی خیلی زیاد و بیشتر است.

وی به روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، تنها قانون اساسی است که توسط انسان های متدین و دیندار تدوین شده و به رای مردم گذاشته شده است.

حسن زاده با بیان اینکه امروز آمریکا و عربستان سعودی مدعی قانون اساسی و رای گیری درباره آن است که خودشان با رای گیری بیگانه هستند، گفت: ۲۳۰ سال است که قانون اساسی آمریکا در آن کشور اجرا می شود ولی حتی یک بار هم به رای مردم گذاشته نشده است و یا عربستان سعودی اصلا با موضوعی به نام انتخابات و رای مردم که بیگانه است، حرف از رفراندوم می زنند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد نادان و بی بصیرت با پول های کثیف سعودی در این زمینه نیز شبهه افکنی می کنند و باید به این شبهه افکنی ها پاسخ داد.

وی گفت: دشمن این را بداند تا آخرین قطره خون از این انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد تا این انقلاب به سرمنزل مقصود و هدف نهایی دست یابد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.