دستگیری 356 نفر در رابطه با مواد مخدر در میاندوآب از ابتدای امسال
۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
شناسه : 263150
7

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در رابطه با مواد مخدر، از ابتدای امسال 356 نفر در میاندوآب دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه در میاندوآب با بیان اینکه نباید در رابطه با موضوع مواد مخدر بیخیال باشیم، اظهار کرد: استکبار جهانی می خواهد هویت ما را از بین ببرد و در این راستا سعی در گسترش اعتیاد جوانان به مواد مخدر دارد.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه امروز متاسفانه در فضای مجازی نیز  تبلیغات کذایی برای سوق جوانان به سمت مواد مخدر انجام می گیرد، افزود: باید هوشیار بوده  و مراقب توطئه های دشمنان باشیم و خانواده های محترم باید در این زمینه مراقب فرزندان خود باشند.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال بیش از 70 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است، گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

شیخ نژاد تصریح کرد: در رابطه با مواد مخدر، از ابتدای امسال 356 نفر دستگیر شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: از ابتدای امسال، چهارمورد باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم، ۳۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف و نیز در مجموع  پنج هزار و ۳۱۷ عدد قرص روانگردان کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.