دستگیری ۶۶ معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر در میاندوآب
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
شناسه : 312788
0
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری ۶۶ معتاد متجاهر و توزیع‌کننده مواد مخدر در این شهرستان در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در میاندوآب، گفت: به‌منظور نمایش اقتدار و انسجام مجموعه انتظامی شهرستان، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان و یگان‌های انتظامی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز را در سطح شهرستان اجرا کردند.

وی گفت: در این زمینه ۶۰ نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شهرستان شد.

رستم پور تصریح کرد: هم چنین در این راستا شش نفر توزیع‌کننده و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.

 فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: اجرای چنین طرح‌هایی برای ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان در طول سال ادامه داشته و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به‌ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 وی تصریح کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

 رستم پور اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.