دستگیری ۴ نفر در چهارشنبه آخر سال میاندوآب/ آمار مصدومین ۸۵ درصد کاهش یافت
۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۸:۴۵
شناسه : 272866
6

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: 4 نفر مخل نظم و هنجارشکن در شب چهارشنبه آخر سال در میاندوآب دستگیر شدند.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت، اظهار کرد: مردم با همکاری مناسبی که با پلیس داشتند، نقش خود را در برگزاری مراسم چهارشنبه سوری به دور از حادثه و مشکل به خوبی ایفا کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: امسال در چهارشنبه سوری در میاندوآب تعداد هشت نفر مصدوم شدند که یک نفر به ارومیه اعزام شد که این آمار حکایت از کاهش 85 درصدی مجروح نسبت به سال گذشته در میاندوآب دارد.

وی با بیان اینکه نقش آگاه سازی و هوشیاری مردم در مقابله با حوادث در چهارشنبه سوری و کاهش آمار مصدومین در میاندوآب غیر قابل انکار است، گفت: آگاه سازی و هشدارهای ایمنی در میان مردم و برگزاری کلاس های آموزشی و آگاه سازی برای دانش آموزان توسط پلیس و نهادهای مختلف در این زمینه موثر بوده است.

شیخ نژاد هم چنین با اشاره به دستگیری مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان در چهارشنبه سوری امسال در میاندوآب، تصریح کرد: 4 نفر مخل نظم و هنجارشکن نیز در شب چهارشنبه آخر سال در میاندوآب دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در ادامه با تاکید بر مراقبت خانواده ها از فرزندان خود، اظهار کرد: در آستانه سال نو با آموزش و کنترل فرزندان خود، از وقوع حوادث ناگوار پیشگیری نماییم و فرزندان خود را نسبت به عواقب خطرناک بازی با مواد منفجره و آتش زا آگاه کنیم.

وی افزود: پلیس در راستای صیانت از حقوق مردم، با هرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد می نماید.

شیخ نژاد افزود: ما مخالف شادی و جشن مردم نیستیم بلکه پلیس خود را شادی شریک مردم می داند ولی خطوط قرمزی داریم که باید رعایت شود و با هرگونه اقدامی که سبب ایجاد ناامنی و آزرده خاطر شدن مردم شود، برخورد قاطع می کند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.