دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
شناسه : 319126
0
دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب خبر داد: دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب از شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری خیابانی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

جهانگیر مسعودی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.