دستگیری سارق سیم‌های برق در میاندوآب
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
شناسه : 317282
1
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای سیم و کابل و اعتراف وی به ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفتگو با خبرنگار  گروه انتظامی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اعلام این خبر، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان، یک نفر سارق حرفه ای سیم و کابل برق را در حین گشت‌زنی شبانه و وارد کردن خسارت مالی سنگین به اموال عمومی شناسایی، دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به اینکه در تحقیقات صورت گرفته از این متهم، وی سابقه دار بوده است، افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی به سرقت ۲۷ فقره سیم و کابل برق در نقاط مختلف شهر اعتراف کرد.

وی گفت: در این زمینه یک نفر متهم دستگیر شده، به همراه پرونده تشکیل یافته به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی تحویل داده شد.

رستم پور با بیان اینکه یکی از برنامه‌هایی که به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و دستگیری سارقان است که خوشبختانه نتایج خوبی نیز به همراه داشته است، تصریح کرد: مردم نقش مهمی در ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و ازاین‌رو می‌توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس گزارش کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب هم چنین با تاکید بر اینکه مردم توصیه هایی پلیسی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند، گفت: از همشهریان عزیز خواهشمندیم نسبت به استفاده از قفل های کتابی در درب‌های کارگاه فاقد نگهبان، حساسیت نسبت به کنترل و بسته بودن در ورودی یا پارکینگ ساختمان به ویژه  کرکره های برقی پارکینگ و رعایت نکات امنیتی در نگهداری اشیا با ارزش اهتمام داشته باشند.

وی گفت: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سر شماره تلفن ۱۱۰۴۴ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم بوده و تلفن گویای ۱۹۷ نیز بطور شبانه روزی آماده دریافت انتقاد ، پیشنهاد، شکایت و تقدیر شما از فراجا است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.