دستگیری سارقین درختان در چهاربرج
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
شناسه : 317298
1
 فرمانده انتظامی چهاربرج خبر داد:  فرمانده انتظامی چهاربرج از شناسایی و دستگیری سارقین درختان در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ ایرج آقازاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت درختان در باغات شهرستان چهاربرج و روستاهای تابعه و مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد و دستگیری سارقین اشجار، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

 فرمانده انتظامی چهاربرج افزود: با تلاش‌های مأموران کلانتری ۱۱ امام (ره) شهرستان، سارقین بامداد امروز در حین قطع درختان در یکی از باغات شهرستان شناسایی و دستگیر و به مقر پلیس انتقاد داده شدند.

 وی با اشاره به اینکه در این عملیات دو نفر سارق دستگیر شدند، گفت: هم چنین یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و یک دستگاه اره‌برقی که توسط متهمین برای قطع درختان استفاده می‌شد نیز از آنان کشف و ضبط شد.

 آقازاده با بیان اینکه متهمین در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیرقابل‌انکار پلیس، به سرقت‌های متعدد قطع اشجار در شهرستان و روستاهای تابعه اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمین پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع قضایی شدند.

 فرمانده انتظامی چهاربرج با بیان اینکه پلیس آسایش خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهد نمود، افزود: از شهروندان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 وی اظهار کرد: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است.

 آقازاده گفت: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

 شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است و در سال ۱۴۰۰ نیز دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از این شهرستان به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

 انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.