دستگاه قضا، مجری عدالت و پناهگاه ستمدیدگان است/نباید مردم و کشور را به مسائل فرعی مشغول ساخت
۰۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
شناسه : 262732
3

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی باید ملجا و پناهگاه ستمدیدگان و مستضعفان باشد و اگر در حق یک نفر ظلم شود، وی بداند که محلی برای احقاق حق وجود دارد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، توکل حیدری در مراسم افتتاح ساختمان جدید دادگستری میاندوآب با تاکید بر اینکه باید برای احقاق خق و اجرای عدالت در جامعه تلاش شود، اظهار کرد: دستگاه قضایی باید ملجا و پناهگاه ستمدیدگان و مستضعفان باشد و اگر در حق یک نفر ظلم شود، وی بداند که محلی برای احقاق حق وجود دارد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: جناح و سیاست در قوه قضاییه دخالت ندارد و این قوه مستقل بوده و هیچ یک از قضات ما جناحی، سیاسی عمل نمی کنند و تنها بر مبنای عدالت قضاوت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اقتدار دستگاه قضایی را حفظ کنیم، گفت: قوه قضاییه مقتدر، زیبنده این نظام است و نباید در برخوردها ضعیف عمل کرد.

حیدری با بیان اینکه توهین به اشخاص، نهادها و سازمان ها از سوی هر طیف و جناح و هر کسی که باشد، غیرقابل قبول و محکوم است، تصریح کرد: تنها دشمنان از این گونه اقدامات خشنود می شوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه باید دشمن شناس بوده و متحد باشیم، اظهار کرد: باید دشمن و اهداف او را شناخت و در مقابلش ایستاد، نه اینکه یکدیگر را تخریب کرد چرا که تخریب به نفع دشمن است.

وی با اشاره به مقوله امنیت و تاکید بر اینکه باید قدر امنیت را بدانیم، افزود: حمله موشکی سپاه به دشمن تکفیری، چنان سیلی به دشمنان زد که هنوز هم مات و مبهوت هستند.

حیدری با بیان اینکه هنوز هم دشمن ها داریم، گفت: باید با اتحاد و همدلی حرکت کنیم و “اشدا علی الکفار و رحما بینهم” بوده و کشور و مردم را به مسائل فرعی مشغول نسازیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی هم چنین به فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: فضای مجازی محاسنی هم دارد ولی یکی از آفت های فضای مجازی سوق دادن مردم به سمت مسائل فرعی و دور کردن آنها از مسائل اصلی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.