دستگاهها برای ترویج ازدواج آسان تلاش کنند/پرداخت تسهیلات ازدواج تسریع شود
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
شناسه : 303599
4
فرماندار میاندوآب : معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بانک ها موظف هستند در اسرع وقت نسبت به پرداخت وام اقدام نموده و در صورت کمبود اعتبار گزارش دهند تا تمهیدات لازم برای تامین اعتبار اندیشیده شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جلسه کارگروه خانواده، جمعیت و فرزندآوری شهرستان میاندوآب با اشاره به توطئه دشمنان و تبعات جبران ناپذیر فرهنگ و سبک زندگی غربی، گفت: تحکیم بنیان خانواده یکی از ارکان اصلی در اسلام است که همواره ائمه اطهار نیز به آن تاکید کرده اند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود:دستگاه های فرهنگی و بویژه آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جامعه روحانیت، ائمه جمعه و جماعت شهرستان در آگاه سازی جوانان و ترویج ازدواج آسان و جلوگیری از صرف هزینه های هنگفت احساس مسئولیت کرده و باید به وظیفه خود عمل نمایند.

وی با اشاره به طرح های حمایتی و تشویقی دولت سیزدهم در حمایت از اشتغال و ازدواج جوانان، اظهار کرد: اختصاص زمین های ۲۰۰ متری به خانواده های دارای بیش از ۲ فرزند برای ساخت مسکن، اعطای تسهیلات ۲۰ تا ۱۰۰ میلیونی فرزند آوری و تسهیلات ۱۵۰ میلیونی ازدواج تنها بخشی از حمایتهای دولت از جوانان کشور است.

پیام با بیان اینکه میاندوآب در اعطای تسهیلات ازدواج نسبت به دیگر شهرستان ها خوب عمل کرده است، تصریح کرد: ولی انتظار ما بیش از اینهاست و بانک ها موظف هستند در اسرع وقت نسبت به پرداخت وام اقدام نموده و در صورت کمبود اعتبار گزارش دهند تا تمهیدات لازم برای تامین اعتبار اندیشیده شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: کوتاهی در این زمینه توجیه پذیر نیست و با هرگونه کم کاری بانک ها برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.