دستگاه‌های امنیتی و نظامی انتقام خون شهدای حرم شاهچراغ را بگیرند/رزمایش سپاه، نمایش اقتدار ایران اسلامی بود
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
شناسه : 303367
5
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: از دستگاههای حافظ امنیت و قوه قضائیه خواهان رسیدگی سریع به حادثه و جنایت تروریستی در شاهچراغ را خواهانیم و از نیروهای نظامی و انتظامی می خواهیم انتقام خون این شهیدان مظلوم را بگیرند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج به حادثه تروریستی در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهم االسلام و پیام رهبر معظم انقلاب در مورد این حادثه اشاره کرد و گفت: از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحدی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا می دارد.

امام جمعه چهاربرج افزود: ما نمازگزاران این جنایات را محکوم کرده و از دستگاههای حافظ امنیت و قوه قضائیه خواهان رسیدگی سریع به حادثه و جنایت را خواهانیم و از نیروهای نظامی و انتظامی می خواهیم انتقام خون این شهیدان مظلوم را بگیرند.

وی در ادامه به رزمایش «ایران مقتدر» سپاه اشاره و اظهار کرد: سپاه پاسداران که در کنار ارتش، حافظ تامین امنیت مرزها و تمامیت ارضی کشور است، بار دیگر در شرایط بحرانی منطقه و جهان توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشت.

جلالی تصریح کرد: در سایه همین اقتدار نیروهای مسلح است که تاکنون دشمنان ذره‌ای جسارت به خود نداده‌اند تا کوچکترین ضربه را به تمامیت ارضی کشورمان وارد کنند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به قاطعیت جمهوری اسلامی ایران در مقابله با اقدامات تنش زا، افزود: مقامات باکو از سه سال پیش سعی دارند تا تغییراتی را در مرزهای قفقاز جنوبی انجام دهند ولی ایران با قاطعیت با این اقدامات تنش‌زا مخالفت کرده  و همیشه نسبت به تغییر مرزهای تاریخی هشدار داده است.

وی گفت: رئیس جمهور ایران نیز در گفتگو با رئیس‌جمهور آذربایجان در حاشیه نشست «سیکا» در قزاقستان گفت که جمهوری اسلامی هیچ تغییری در مرزها و ژئوپلیتیک منطقه را قبول نمی‌کند و در صورتی که این اتفاق بیافتد با قدرت پاسخ می‌دهد به همین خاطر برگزاری رزمایش‌ها سیگنالی به طرف آذربایجانی است که ایران برای هر گونه سناریویی در منطقه آماده است و اجازه نمی‌دهد تا تغییراتی در ژئوپلتیک منطقه ایجاد شود.

جلالی در ادامه با تجمع اپوزیسیون ضد ایرانی در برلین، اظهار کرد: موضوع بسیار مهمی که در این خصوص باید به آن توجه شود و رسانه‌های معاند تعمداً از آن عبور کردند عدم حضور بیش از ۹۵ درصدی جمعیت ایرانیان مقیم اروپا در نمایش پرهزینه روز شنبه در برلین بود.

امام جمعه چهاربرج تصریح کرد: برنامه‌ریزان این برنامه که ذیل عنوان مخالفین جمهوری اسلامی ایران سازماندهی و اجراء شد از ابتدا در تلاش بودند تا با برگزاری اجتماعی با جمعیت گسترده ضمن هم‌دل و هم‌صدا نشان دادن مخالفین جمهوری اسلامی، توهم اکثریت بودن را در ذهن آنها نهادینه کنند و زمینه‌ای برای وارد کردن فشار به کشورهای دیگر برای برخورد با ایران را فراهم سازند ولی در این زمینه هم ناکام ماندند.

وی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه چهاربرج به تکمیل مقاومت شش ضلعی در پی از سرگیری روابط حماس با سوریه اشاره کرد و گفت:  اجلاس رهبران حماس در دمشق و دیدار با بشار اسد یکی از حلقه‌های تکمیلی شکست راهبردی مثلث عبری عربی و غربی در غرب‌آسیا است.

جلالی تصریح کرد: توافق صلح بین فلسطینی‌ها و عادی‌سازی روابط با سوریه دو پیروزی مهم برای مقاومت غزه است و مواضع این گروه‌ها را در برابر دشمن صهیونیستی تقویت خواهد کرد و احیای روابط فلسطینی‌ها با سوریه می‌تواند کمک شایانی به گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس کند و موضع آنها را در منطقه تقویت کند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تا یک دهه پیش فقط از سوی مثلث ایران- سوریه- حزب‌الله احساس خطر می‌کرد اما اکنون محور مقاومت گسترده‌تر شده و همه منطقه را در برگرفته است و گروه‌های جدیدی در عراق، یمن و فلسطین نیز سر بر آورده‌اند و اکنون این محور شش ضلعی شده است.

وی افزود: تقویت جبهه مقاومت در منطقه از فلسطین تا یمن، سبب می‌شود تا صهیونیست‌ها بعد از این در هر گونه اقدام خود علیه مقاومت همه زوایای آنرا بسنجند، زیرا این بار درگیری‌ها تنها به سرزمین‌های اشغالی محدود نخواهد شد و از شش طرف ایران- سوریه- حزب‌الله، عراق، یمن و فلسطین موشک‌ها بر سر صهیونیست‌ها فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.