دستگاه‌های امنیتی و نظامی انتقام خون شهدای شاهچراغ را بگیرند/دشمنان نظام و انقلاب اسلامی احمق هستند
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
شناسه : 303374
3
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: ما از دستگاههای امنیتی، نیروی نظامی و انتظامی و از دولت و قوای سه گانه درخواست داریم تا انتقام خون شهیدان را بگیرد و تا برخوردقاطع با عاملان این جنایت آرام نمی گیریم.
پ
پ

به‌گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با بیان اینکه به پای این انقلاب، خون ها ریخته شده است، اظهار کرد: دشمنان این را بدانند که تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده ایم.

‌امام جمعه میاندوآب با اشاره به روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: بسیج دانش آموزی یکی‌از نیروهای مخلص و ولایتمدار است که باید روز به روز تقویت شود‌.

وی افزود: دشمنان این را بدانند که هنوز جوانان و نوجوانان زیادی مانند شهید فهمیده ها در ایران اسلامی وجود دارند.

حسن زاده در ادامه با اشاره به فتنه انگیزی های دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: فتنه یعنی امتحان و آزمایش و در این فتنه ها، عده ای از قطار انقلاب پیاده شدند اما عده ای محکم پای انقلاب ایستادند تا قطار انقلاب به سمت مقصود نهایی حرکت کند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: تا امتحان نباشد، خوب و بد، حق و باطل تمیز داده نمی شود و واقعیت روشن نمی شود.

وی در ادامه با تجمع اپوزیسیون ضد ایرانی در برلین، اظهار کرد: در این تجمع که نشان از عدم اتحاد مخالفین نظام اسلامی نیز داشت، آن همه هزینه کردند تا دنیا را علیه ما متحد کنند ولی تنها ۲ تا چهار درصد جمعیت ایرانیان مقیم اروپا در آنجا حاضر شدند.

حسن زاده با اشاره به اینکه دشمنان ما احمق هستند، افزود: هنوز آنها نمی توانند با هم متحد شده و یکدیگر را نیز قبول نداشته و خودشان به همدیگر اعتماد ندارند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه ایران بوده و دنبال توسعه و پیشرفت و آبادانی ایران نیستند، گفت: اگر آنها به دنبال آسایش مردم هستند، پس چگونه نامه می نویسند تا آمریکا ایران را تحریم کند؟

وی افزود: دشمنان این را بدانند که مردم بصیر، ولایتمدار و آگاه ایران اسلامی و نیروهای انقلابی و مسئولین، همه و همه تا آخرین قطره خون از این نظام و انقلاب و ولایت دفاع خواهیم کرد.

حسن زاده با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهم االسلام، تصریح کرد: ما از دستگاههای امنیتی، نیروی نظامی و انتظامی و از دولت و قوای سه گانه درخواست داریم تا انتقام خون شهیدان را بگیرد و تا برخوردقاطع با عاملان این جنایت آرام نمی گیریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.