دستبند پلیس میاندوآب بر دستان سارقی با ۳۰۰ قلم اموال مسروقه
۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
شناسه : 296141
9
فرمانده انتظامی میاندوآب خبر داد: فرمانده انتظامی میاندوآب ‌از دستگیری سارقی با بیش از ۳۰۰ قلم اقلام سرقتی در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی با هویت معلوم در زمینه سرقت در یکی از محلات حاشیه شهرستان میاندوآب بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی و پلیسی انجام گرفته؛ ماموران موفق شدند سارق را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب‌ با اشاره به اینکه در بررسی ها مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار است،گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم بیش از ۳۰۰ قلم اقلام سرقتی شامل ۱۱۷ دستگاه گوشی تلفن همراه، وسایل منزل، قطعات خودرو، دوچرخه، ساعت مچی، شارژر و سایر لوازم جانبی گوشی همراه و ضبط صوت خودرو به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رستم‌پور تصریح کرد: شهروندان توجه به نکاتی در حوزه پیشگیری از سرقت را مورد توجه قرار داده و موارد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.