دستبند پلیس میاندوآب بر دستان سارقان خودرو/ دستگیری هفت نفر و کشف 10 خودروی سرقتی
۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
شناسه : 263440
8

فرمانده انتظامی میاندوآب از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو در این شهرستان، با هوشیاری و آگاهی ماموران انتظامی خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال تماس مردم با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت خودرو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی میاندوآب اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارق یا سارقان انجام دادند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: با اقدامات پلیسی انجام گرفته، ماموران انتظامی میاندوآب موفق شدند، سارقانی را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در رابطه با سرقت خودرو؛ هفت نفر سارق دستگیر و 10 خودروی سرقتی کشف شده است، گفت: مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی تحویل مقامات قضایی شدند.

شیخ نژاد با توصیه به شهروندان برای رعایت هشدارهای پلیسی گفت: شهروندان از گذاشتن اسناد و مدارک و اشیای قیمتی خود در داخل خودرو در معرض دید عموم خودداری کرده و از انجام معاملاتی که سود زیاد و بیش از حد عایدشان می شود، خودداری کنند.

فرمانده انتظامی میاندوآب به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده فرد مشکوک در محل زندگی خود، موضوع را هر چه سریعتر به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده و قبل از خرید خودرو ضمن اخذ برگ عدم خلاف، از اصالت شماره موتور، شاسی و شماره پلاک اتومبیل با استعلام از کارشناسان اطمینان یابند.

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.