دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در فضای مجازی و رسانه ها منعکس شود
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۸:۱۵
شناسه : 292779
5
فرماندار میاندوآب:

حسام شیرازه محبت گفت: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، عملکرد و خدمات نظام و انقلاب اسلامی را در دهه مبارک فجر منعکس کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرماندار میاندوآب امروز در جلسه شورای اداری بخش مرحمت آباد در سخنانی با اشاره به دشمنی های دشمنان با انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان همیشه تلاش خود را برای زیرسوال بردن نظام و انقلاب اسلامی ایران به کار گرفته اند.

حسام شیرازه محبت با بیان اینکه شبکه های معاند همواره به دنبال سیاه نمایی هستند تا با تزریق ناامیدی مردم را مایوس کنند، افزود: امروز مظلومیت دولت کاملا ملموس بوده و وظیفه مسئپولان است که عملکرد و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی در قالب آمار و تحت عنوان “چه بود و چه شد” را با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی با اشاره به اینکه هیچ کم کاری از سوی مسئولان صورت نگرفته است، گفت: عده ای در فضای مجازی دست به تخریب و تضعیف می زنند در حالی که تخریب دولت، تخریب نظام است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه نقد با تخریب متفاوت بوده و ما طالب انتقاد منصفانه و سازنده هستیم، تصریح کرد: انتقاد باعث بالندگی و پیشرفت است ولی گاها شاهد هستیم به جای نقد تخریب می کنند.

شیرازه محبت هم چنین به برنامه های دهه مبارک فجر امسال و تفاوت آن با سال های گذشته اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی دهه فجر تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم و از کلیه ظرفیتها و شیوه های نوین جهت گرامیداشت این ایام و ایجاد شرور و نشاط در جامعه استفاده می کنیم.

وی افزود: اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی نسبت به ایجاد نشاط اجتماعی و انتشار اخبار امیدآفرین در دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.