دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه تبیین و بازگو شود
۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
شناسه : 305019
1
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: باید در مقابل توطئه تحریف دشمنان؛ جهاد تبیین و در مقابل انکار آنها نیز بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار باشد.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن‌زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید بر گرامیداشت باشکوه این ایام، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم در ایام در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی تمام همت و تلاش خود را علیه انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفته اند، گفت: دشمنان در این راستا به دنبال تحریف، کتمان و انکار واقعیت های انقلاب اسلامی بوده و تمام هم و غم آنها نیز در این راستا است.

وی افزود: آیا تابحال اتفاق افتاده که دشمنان، معاندین و منافقین و… از دستاوردها و موفقیت های ایران اسلامی در زمینه های مختلف حرفی بزنند؟

حسن زاده با بیان اینکه آنها همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی را یا تحریف یا کتمان می کنند، تصریح کرد: تحریف باعث شد تا واقعه کربلا بوجود آید و در تحریف است که دشمن جای شهید و جلاد و نور و ظلمت را عوض می کند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: باید در مقابل توطئه تحریف دشمنان؛ جهاد تبیین را در دستور کار قرار داد و در مقابل انکار آنها نیز بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در دستور کار باشد و ایام الله و مناسبت های مختلف مانند دهه فجر نیز بهترین فرصت برای این کار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمنان، تطیهر پهلوی را نیز دنبال می کنند، افزود: آنهایی که پهلوی را تطهیر می کنند، ای کاش خاطرات افرادی مانند اعلم و گفته هایش در مورد پهلوی را بخوانند تا بدانند پهلوی چه خیانت هایی به اسلام و مردم کرده است.

حسن زاده با بیان اینکه دهه فجر و روز ۲۲ بهمن روز پیروزی خون بر شمشیر ، نور بر ظلمت است، تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد و هزینه مقاومت نیز قطعا کمتر از سازش و تسلیم است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر توجه بر موضوع عدالت، گفت: عدالت باید در تمام بخش های جامعه برقرار شده و انصاف و عدالت در جامعه برپا شود.

امام جمعه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه دشمنان حجاب و عفاف را در جامعه مورد هدف قرار داده اند، اظهار کرد: اگر در جامعه ای عفت زنان و غیرت مردان خدشه‌دار شود در آن صورت جامعه نابود می شود.

حسن زاده با بیان اینکه چادر ارزش گذاری و مایه شخصیت زنان است، افزود: حجاب هیچگاه مانع فعالیت اجتماعی زنان نیست و این را حضور و درخشش بانوان در عرصه های مختلف به خوبی نشان داده است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.