دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود/ انقلاب اسلامی به ما عزت و اقتدار بخشید
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
شناسه : 298754
7
امام جمعه میاندوآب: امام جمعه میاندوآب گفت: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در مقابله با این جنگ باید واقعیت ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال و تقدیر و تشکر از این حضور، اظهار کرد: امروز همه به صحنه آمدند و در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بهمن تماشایی را رقم زدند.

امام جمعه میاندوآب افزود: ۲۲ بهمن روز سقوط رژیم شاهنشاهی و روز پیروزی امت اسلام است.

وی با بیان اینکه ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) با امدادهای غیبی و با پیروزی انقلاب اسلامی بر طاغوت پیروز شد، گفت: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده اند.

حسن زاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی،مردم سالاری دینی در کشور حاکم شد و رژیم استبدادی طاغوت از بین رفت.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه قبل از انقلاب اسلامی ما در وابستگی کامل بودیم، اظهار کرد: قبل از انقلاب اسلامی، مستشاران خارجی در کشور حاکم بودند و حق و حقوق و عزت مردم را پایمال می‌کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما را از سلطه بیگانگان و از وابستگی نجات داد و به ما عزت و اقتدار بخشید.

حسن زاده با تاکید بر امیدآفرینی در بین مردم و تبیین واقعیت ها،تصریح‌کرد: دشمن به دنبال جنگ رسانه ای و شناختی است و در این جنگ باید واقعیت ها را گفت و دستاوردها را برای مردم تبیین کرد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به رشد و پیشرفت های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: آزادی به معنای بی بندوباری نیست، بلکه امروز آزادی واقعی در نظام اسلامی تحقق یافته و بانوان در کنار مردان در عرصه های مختلف حضور دارند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب پزشکان خارجی در ایران طبابت می‌کردند، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی در علوم پزشکی و فناوری حرف اول را در منطقه می زنیم و جزو چند کشور برتر دنیا هستیم.

حسن زاده با تاکید بر گوش به فرمان ولایت بودن،تصریح‌کرد: هر کجا گوش به فرمان ولایت بوده ایم، موفق شده ایم و این را در عرصه موشکی نشان داده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر پرهیز از اشرافی گری و مراقبت از بیت المال و حضور مسئولان در کنار مردم، افزود: نیروهای انقلابی باید حضور هوشمندانه و آگاهانه در فضای مجازی داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.