در مقابل توطئه های استکبار جهانی می ایستیم/ دشمنان و بدخواهان انقلاب کورخوانده اند
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
شناسه : 271214
4

فرماندار میاندوآب گفت: دشمنان ما کور خوانده اند؛ ما محکم در پای آرمان های انقلاب و در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری در مراسم به صدا درآوردن زنگ انقلاب و مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر در جمع دانش آموزان میاندوآب در سخنانی با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت انقلاب و خون شهدا است، اظهار کرد: باید قدردان این نعمت ها باشیم.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، استکبار جهانی را شکست داد، افزود: استکبار جهانی هیچ وقت فکر نمی کرد که این انقلاب به 40 سالگی برسد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور و معجزه الهی بود، گفت: توصیه امام خمینی(ره) به همه ما، ایستادگی در پای آرمان های انقلاب است و امروز بعد از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، این انقلاب به رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد.

امیری با اشاره به توطئه های استکبار و با بیان اینکه استکبار جنگ هشت ساله را علیه ما به راه انداخت، تصریح کرد: ولی دشمنان ما کور خوانده اند؛ ما محکم در پای آرمان های انقلاب و در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده ایم.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد:  ما باید مراقب انقلاب باشیم و همانطور که امام خمینی(ره) فرموده اند؛ اجازه ندهیم تا این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.