درخشش ۲ فعال قرآنی در مسابقات قرآنی مدهامتان آذربایجان غربی
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۱
شناسه : 279856
4

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد میاندوآب از درخشش در فعال قرآنی این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد.

پ
پ

آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: “علی حسینی” و “فاطمه سوداگر” در سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان آذربایجان غربی عناوین اول و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد میاندوآب با بیان اینکه ممتازان قرآنی میاندوآب در این مسابقات در تمامی رشته ها حضور داشتند، افزود: علی کریمی در رشته قرائت مقام اول و فاطمه سوداگر در رشته حفظ به مقام سوم دست یافتند.

وی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ ضمن شرکت در اردوی فرهنگی، زیارتی مشهد مقدس، در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد.

قنبری تصریح کرد: از جمله اهداف برگزاری این مسابقات کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی هنری در قالب ایجاد رقابت سالم ، ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقمند به فعالیت های قرآنی و ترغیب مدیران کانون ها نسبت به شناسایی این ظرفیت ها در محلات کانون ها به منظور هدایت به مسابقات رسمی و ملی است.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد میاندوآب اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بحث ترتیب حافظان قرآن کریم فعالیت های قرآنی گسترش می یابد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.