دانش آموز 12 ساله میاندوآبی چشم انتظار یاری مسئولان و خیرین برای درمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۹:۵۳
شناسه : 280760
8

مبین دانش آموز 12 ساله میاندوآبی است که از یک سال پیش در بستر بیماری بوده و هم اکنون نیازمند یاری مسئولان و خیرین است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مبین تیموری، پسر 12 ساله میاندوآبی است که این روزها باید در کنار هم سن و سالان خود در کلاس های درس بود ولی اتفاقی ناگوار در 24 اردیبهشت ماه سال گذشته و یک بیماری نامعلوم او را از حدود یک سال گذشته خانه نشین کرده و به بستر بیماری کشانده است.

غلامرضا پدر مبین در مورد ماجرای بیماری پسرش به خبرنگاران می گوید: مبین دانش آموز کلاس پنجم دبستان شهید راثی میاندوآب بود که در کلاس درس دچار بیهوشی و از حال رفتگی می شود.

وی افزود: بعد از این اتفاق با ما تماس گرفته شده و از مدرسه اطلاع دادند که پسرم مریض شده است.

تیموری گفت: تشخیص پزشکان حملات سکته مغزی و یا سکته حنجره همراه با تشنج است که بر اثر آن هر روز از هوش می رود و باید در بیمارستان بستری شود و من نیز از آن روز تا به اکنون درگیر درمان فرزندم هستم.

غلامرضا تیموری افزود: بنده مستاجر هستم و قبل از این اتفاق نیز در آژانس تلفنی کار می کردم ولی اکنون همه کارم مراقبت از فرزندم شده است.

وی با اشاره به اینکه به در مورد هزینه های درمان با اداره آموزش و پرورش نیز مکاتبه کرده است، تصریح کرد: این موضوع  را ابتدا گلو درد به حساب آورده و به ما گفته اند که درمان طبی در تعهدات حوادث دانش آموزی نمی باشد و خودمان باید هزینه ها را تقبل کنیم.

غلامرضا تیموری با بیان اینکه تاکنون تنها یک میلیون تومان به عنوان هزینه درمانی از طرف آموزش وپرورش به ما داده شده است، اظهار کرد: در مرداد ماه سال گذشته در این زمینه به وزیر آموزش وپرورش و اسفند ماه نیز برای محبی نیا نماینده مجلس و نیز اداره کل آموزش و پرورش استان نامه نوشته و ماجرا را برای آنها تشریح کرده ایم که متاسفانه تاکنون پاسخی را دریافت نکرده ایم.

تیموری افزود: هم اکنون مبین در بستر بیماری بوده و به طور مداوم دچار تشنج می شود و بعد از مراجعه به چندین پزشک متخصص مغز و اعصاب، اعصاب و روان و کودکان در میاندوآب، ارومیه و تبریز، هم اکنون در صف انتظار برای تست LTM   است.

وی با بیان اینکه تیر ماه امسال نوبت تست LTM   مبین در تبریز است، گفت: هزینه های تست LTM  خیلی زیاد و بر اساس شنیده ها حدود 30 میلیون تومان است و متاسفانه بنده نیز قادر به تامین این هزینه نیستم.

پدر این دانش آموز میاندوآبی با گلایه از آموزش و پرورش، اظهار کرد: اکنون تنها چاره بنده این است که از طریق رسانه ها، صدای خود را به گوش مسئولان و خیرین برسانم تا من را  در تامین هزینه های درمان پسرم یاری کنند.

هم اکنون تحمل هزینه‌های سرسام آور نگهداری از فرزند در بستر بیماری، در کنار سختی‌های بسیار دیگر دوران طاقت فرسایی را بر خانواده‌ای که تنها منبع درآمدشان مسافرکشی بوده، حکمفرما کرده است و این خانواده نیازمند رسیدگی مسئولان و دست یاری آنها و خیرین است تا با درمان بیماری فرزندش، دوباره او را سرپا و کنار دوستانش در مدرسه ببیند.

امروز چشمان یک خانواده به دستان یاری‌گر هم‌نوعانی است که در این گونه شرایط یاری‌گر همیشگی بوده اند، نیاز است هر آن کسی که در توان دارد به یاری عمل کند تا کودکی که بذر امید در باورش به یاری شما به جوانه نشسته است طعم خوش زندگی را دوباره از دستان پر مهرتان هدیه بگیرد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.