دانش آموزان نیازمند، چشم انتظار همدلی مردم/ مهر بسته به مهر شما
۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۹:۱۸
شناسه : 276292
3

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ۴۵۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت در این شهرستان در انتظار همدلی مردم هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، به نیمه شهریورماه رسیدیم، کم کم صدای پای مهر می آید و بچه ها در حال آماده شدن برای آغاز سال تحصیلی جدید.

در این میان هستند بچه هایی که چشم انتظار هستند، چشم انتظار تکرار همدلی برای آغاز سال تحصیلی خوب و خوش در کنار هم سن و سالانشان؛ همدلی که همه ساله در جشن عاطفه ها خود نمایی می کند و امروز نیز روز جشن نیکوکاری دیگری از راه رسیده و عطر عاطفه و نیکوکاری در جای حای شهر به مشام می رسد.

از صبح امروز شور نیکوکاری در پایگاههای جشن عاطفه ها در میاندوآب  حاکم شده و اقشار مختلف مردم نیز مانند سال های گذشته به پایگاه های نیکوکاری آمده و محبّت خود را ارزانی سفره های مردم محروم می کنند.

قلم عاجز است تا شکوه این حضور را وصف کند و دوربین ها شاید با تصویر کشیدن جشن عاطفه ها، بتواند حق مطلب را ادا کنند.

۴۵۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت در انتظار همدلی مردم

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ۴۵۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت که در انتظار همدلی مردم هستند.

در این زمینه رسول بخشی به خبرنگار ما گفت: جشن عاطفه ها یکی از مراسماتی است که همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس در سطح کشور برگزار می شود و امسال نیز در آستانه آغاز سال تحصلی جدید، جشن عاطفه ها از ۱۵ شهریور آغاز می شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: جشن عاطفه ها روز ۱۵ شهریور(امروز) در سطح شهرستان، ۱۶ شهریور در مصلی ها و مساجد و در ۱۱ مهرماه نیز در مدارس برگزار می شود.

وی گفت: هشت پایگاه ثابت و سیار و نیز شش مرکز نیکوکاری در روز ۱۵ شهریور ماه، کمک های مردمی را برای دانش آموزان محروم و بی بضاعت در میاندوآب جمع آوری می کنند و هم چنین آموزش وپرورش، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در میاندوآب، چهاربرج و میاندوآب  نیز آماده دریافت کمک ها وهدایای مردمی هستند.

بخشی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده مردمی در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در بین ۴۵۰ دانش آموز نیازمند و بی بضاعت که در انتظار همدلی مردم هستند، توزیع می شود تا آنها نیز با دلی شاد در پای کلاس های درس حاضر شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: در صورتی که هریک از خیرین ونیکوکاران بنا به دلایلی امکان حضور در پایگاه ها را نداشته باشند؛می توانند با شماره های ۴۵۲۴۲۰۴۱،۴۵۲۶۷۸۶۸ و۴۵۲۴۰۲۲۷ تماس گرفته تا همکاران ما با حضور درمحل نسبت به اخذ هدایا وکمک های آنان اقدام کنند.

فرقی ندارد که چه کاره باشیم، دکتر، مهندس، دانشجو، راننده تاکسی، کارمند، کارگر، همه و همه  می خواهیم  فرزندان ما در اول مهر با لبی خندان در پشت نیمکت های درس بنشینند و در جشن عاطفه ها نیز در یک کلام با همدلی می خواهیم تا چشمان منتظر دانش آموزان نیازمندان را در آغاز مهر و سال تحصیلی جدید خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.