دانش آموزان میاندوآبی عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
شناسه : 267850
4

دانش آموزان میاندوآبی در قالب چهارمین کاروان زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام شدند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، امروز 520 نفر از دانش آموزان پسر شهرهای میاندوآب و چهاربرج در قالب 12 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور اعزام شدند تا با حضور در مناطق عملیاتی ضمن آشنایی با رشادت ها و دلاوری های رزمندگان اسلام، عهد و میثاقی دوباره شهیدان ببندند.

بر اساس برنامه زمانبندی انجام گرفته، امروز دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر  به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله اهداف اردوهای راهیان نور است که در راستای آشنایی و ارتباط نسل کنونی با دوران دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت انجام می گیرد.

هم چنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر امسال یک هزار و 800 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوم این شهرستان به اردوهای یک روزه راهیان نور شمال غرب کشور اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی اظهار کرد: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی یک روزه با حضور در مناطق عملیاتی پیرانشهر ضمن بازدید از این مناطق با آرمان های شهدا تجدید بیعت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور بهترین فرصت را برای آشنایی دانش آموزان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای آشنایی با حماسه آفرینان دفاع مقدس و گرفتن انگیزه برای ادامه شهدا و افتخارآفرینان این مرزبوم است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.