دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند/باید قدرت علمی خود را به رخ دشمنان بکشیم
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
شناسه : 265991
6

امام جمعه میاندوآب گفت: دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند و از هم اکنون دنبال تحقیق و پژوهش و مطالعه بروند تا بر دانش و اندوخته های علمی خود بیافزایند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس در دبیرستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب، اظهار کرد: دانش آموزان باید به وظیفه خود که تحصیل، تهذیب و ورزش عمل کنند و این سه نکته را که توصیه مقام معظم رهبری به جوانان است، در نظر داشته باشندو

امام جمعه میاندوآب افزود: دانش آموزان نباید امروز را به فردا موکول کنند و در عرصه علم آموزی و دانش افروزی که رقابت سخت است باید شبانه روز تلاش کنید تا به موفقیت دست یابید.

وی با تاکید بر اینکه برای غلبه بر دشمنان باید خود را از لحاظ علمی تقویت کنیم، گفت: امروز اگر دشمن جرات حمله نظامی ندارد به خاطر قدرت موشکی و نظامی دفاعی ماست و لذا باید دانش آموزان و همه دنبال علم و پژوهش و تحقیق باشند تا در زمینه علمی نیز به قدرت دست یابیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه دانش آموزان باید در امر پژوهش و تحقیق توانمند شوند، تصریح کرد: هر دانش آموز باید در طول سال تحصیلی چند تحقیق ارائه کند و از هم اکنون دنبال تحقیق و پژوهش و مطالعه بروند تا بر دانش و اندوخته های علمی خود بیافزایند.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: از سوی دیگر دانش آموزان و مسئولان باید توجه داشته باشند که همه کارها برای خدا باشد و انسان نباید عمر خود را در راه نادرست هدر دهد و دانش آموزان باید در کنار علم آموزی، معنویت افزایی کنند.

وی هم چنین بر لزوم تقویت روحیه خودباوری، تلاش و کوشش و اتحاد در میان دانش آموزان تاکید کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.