دانش آموزان، روحیه ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند/ طرح هجرت۳، مقدمه ای برای انجام کارهای بزرگ است
۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
شناسه : 263555
4

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شاید این کارهایی که در طرح هجرت انجام می شود، کار کوچکی به نظر برسند ولی قدم های اولیه و مقدمه ای برای اقدامات بزرگ هستند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در مراسم افتتاحیه اردوهای طرح هجرت۳ بسیج دانش آموزی و سازندگی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی، اظهار کرد: تقویت روحیه خودباوری، اقدامات جمعی و گروهی،  غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف این اجرای این طرح است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: شاید این کارهایی که در طرح هجرت انجام می شود، کار کوچکی به نظر برسند ولی قدم های اولیه و مقدمه ای برای اقدامات بزرگ هستند.

وی به ابعاد فرهنگی اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و گفت: ما در ۳۸ سال گذشته به این رسیده ایم که در هر عرصه ای به توفیق یافته ایم، پایه و اساس آن ایمان بوده است و ایمان مهم ترین شاخصه در عرصه های مختلف بوده و در اردوهای طرح هجرت نیز در عین حالی که به دنبال مرمت و بهسازی مدارس هستیم، باید به دنبال کار فرهنگی، ایمانی و اعتقادی بود.

مولودی تصریح کرد: ما همواره به دنبال تحقق آرمان ها و اعتقادات ایمانی خود بوده و هستیم و همین امر نیز یکی از دلایل عصبانیت دشمنان از ماست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه استکبار نمی تواند در یک انسان ایمانی تاثیر داشته باشد، اظهار کرد: ایمان یعنی تبعیت از رهبری، نترسیدن، خودباوری و استقلال و ایمان سبب تقویت داشته ها می شود و انسان قوی آن است که اول از همه ایمان قوی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ایمان نسخه اول هر چیزی است نه مرعوب شدن و نگاه به بیرون داشتن، افزود: در هر عرصه ای به توانمندی های خود تکیه کرده و باور داشته باشیم، موفق می شویم و این را در دوران دفاع مقدس نیز نشان دادیم.

مولودی با اشاره به اینکه ما بارها نشان داده ایم که به هیچ کشوری وابسته نیستیم و کشور قدرتمندی هستیم، گفت: ما باید در هر عرصه ای اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی توانمندی های خود را تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، اظهار کرد: دانش آموزان باید فکر و اندیشه ایمانی و اعتقادی را در خود تقویت کنند و عرصه اردوهای جهادی یکی از این زمینه هاست که سبب تقویت روحیه ایمانی و اعتقادی می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.