دانشگاه و میاندوآب نباید جولانگاه سیاستمداران شود/ چه ربطی به فلانی دارد که اینجا رئیس دانشگاه عوض می شود/ در عزل  و نصب مدیران نقشی نداشته و ندارم
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
شناسه : 268271
5

امام جمعه میاندوآب گفت: دانشگاه جای مقدس و با عظمتی است و نباید جولانگاه سیاست مداران شده و سوار بر اریکه سیاست شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب با بیان اینکه مسئولیت در نزد ما امانت است، اظهار کرد: مسئولیت ها امانتی هستند که مدتی در اختیار ما هستند و در این مدت باید برای رضایت خدا کار و تلاش کرد.

امام جمعه میاندوآب افزود: دموکراسی راه حق نیست بلکه راه حل است و در همه موارد باید رضای خدا را در نظر گرفت.

وی با توصیه و درخواست از مسئولان، گفت: خواهش می کنم که سوار بر اریکه سیاست نشوید و جولان ندهید، چرا که زمان می گذرد و فرصت از دست می رود.

حسن زاده با بیان اینکه بنده احساس می کنم این دانشگاه سوار بر جولانگاه شده است، تصریح کرد: در تودیع و معارفه رئیس دانشگاه پیام نور، مسئولان دانشگاه جمع شدند و در آرامش مراسم برگزار شد ولی اینجا احساس می کنم که غریبه ها نیز در جلسه حضور دارند، چه ربطی به فلانی دارد که اینجا رئیس دانشگاه عوض می شود.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه فرماندار و بنده در فضای مجازی از مطلع شدیم که این خیلی کار غلطی است، اظهار کرد: نباید از فضای مجازی از موضوع مطلع شویم، این سواری تمام شده و زمانی می شود که پایه های این مرکب شکسته می شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که دانشگاه نباید جولانگاه سیاست مداران شود، افزود: رئیس قبلی باید به رئیس جدید کمک کند و با تمام قدرت در کنار وی باشد تا دیگران بسوزند، اینجا جولانگاه سیاستمداران نیست.

حسن زاده تصریح کرد: حیف است که این میاندوآب با این سابقه و عظمت و مردم ولایتمدار و نیروها، جولانگاه سیاستمداران شود، دانشگاه جای مقدس و با عظمتی است.

امام جمعه میاندوآب خطاب به رئیس جدید دانشگاه آزاد میاندوآب، گفت: گوش باشید و بشنوید ولی با فکر و اندیشه خود دانشگاه را بسازید نه با فکر و اندیشه حسن زاده و  دیگران.

وی هم چنین در پایان با بیان اینکه هیچ وقت در عزل  و نصب مدیران نقشی نداشته و ندارم، اظهار کرد: با این تودیع و معارفه من هم راحت شدم چرا که می گفتند مقدم، حسن زاده را به دانشگاه آزاد آورده و حسن زاده، مقدم را نگه داشته است در حالی که اصلا اینگونه نبود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.