دانشکده علوم پزشکی در میاندوآب دایر شود/ میاندوآب، قطب درمان و آموزش پزشکی منطقه است
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۱
شناسه : 297518
9
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: عیسی زاده گفت:میاندوآب جایگاه و موقعیتی دارد که هیچ شهری از آن برخوردار نیست و لذا امیدواریم با توجه به حل شدن مشکلات دانشکده پرستاری، با خواسته و درخواست اولیه ما که راه اندازی دانشکده علوم پزشکی است موافقت شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه بازدید هیئت بورد از دانشکده پرستاری میاندوآب، اظهار کرد: دانشکده پرستاری میاندوآب، قدیمی ترین دانشکده پرستاری است که در جنوب آذربایجان‌غربی و این منطقه در دولت دهم به میاندوآب به عنوان قطب درمان و آموزش جنوب استان اختصاص داده شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از راه اندازی دانشکده متاسفانه این دانشکده با فراز و نشیب هایی روبرو شده است که طی جلساتی نقاط ضعف بررسی و به نقطه قوت تبدیل شده و امروز با حدود ۱۲۰ دانشجو این دانشکده دایر است‌.

وی با اشاره به بازدید هیئت بورد تخصصی از این دانشکده، گفت: در این بازدید نیز سایر نقاط ضعف و قوت بررسی شده و نقاط ضعف برطرف و قوت تقویت می شود و امیدواریم این بازدید زمینه ای برای توسعه دانشکده باشد.

عیسی زاده در ادامه با تاکید بر اینکه باید دانشکده علوم پزشکی در میاندوآب دایر شود، تصریح کرد: خواسته و تقاضای اصلی و اولیه بنده نیز که ۱۰ سال پیش ارائه شده، راه اندازی دانشکده پزشکی بود.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه میاندوآب از لحاظ موقعیت جغرافیایی و پل ارتباطی بین استانی و مرکز بودن و دارا بودن زیر ساخت ها دارای موقعیت ویژه است، افزود: وجود دو بیمارستان و احداث بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی جدید و سایر پتانسیل ها و ظرفیت ها و قطب درمان و آموزش در منطقه… زمینه ای خوب برای راه اندازی دانشکده پزشکی در میاندوآب ایجاد کرده است که امیدواریم مورد توجه وزارت بهداشت قرار گیرد و با این خواسته به حق و شایسته مردم میاندوآب موافقت شود.

وی تصریح کرد: میاندوآب جایگاه و موقعیتی دارد که هیچ شهری از آن برخوردار نیست و لذا امیدواریم با توجه به حل شدن مشکلات دانشکده پرستاری، با خواسته و درخواست اولیه ما که راه اندازی دانشکده علوم پزشکی است موافقت شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.