دانشجویان موتور پیشران جامعه هستند
۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
شناسه : 313961
5
رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب: رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب گفت: دانشجویان موتور پیشران و محرک در جامعه در مسیر ایران قوی هستند.
پ
پ

حسن مهدوی‌کیا در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، اظهار کرد: دانشجویان باید امیدآفرینان کشور در عرصه‌های مختلف اعم از علم و فناوری باشند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به اهمیت نقش‌آفرینی دانشجویان در عرصه‌های مختلف در جامعه اشاره کرد و افزود: دانشجویان باید در حل مسائل مهم در جامعه نقش‌آفرین بوده و راهکار برای حل مسائل مختلف جامعه داشته و به نقش خود در این زمینه عمل کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان موتور پیشران و محرک در جامعه در مسیر ایران قوی هستند، گفت: دانشجویان موتور محرکه توسعه کشور هستند که در این راه باید باایمان به خدا و مسلح شدن به سلاح علم و دانش قدم برداشته و قله‌های علم و فناوری را فتح کنند.

مهدوی‌کیا به مقوله امید اشاره و تصریح کرد: دانشجویان امروز نیز باید مانند دانشجویان سال ۱۳۳۲ که خواستند و توانستند، جدیت کافی برای امیدآفرینی و دستیابی به هدف را داشته باشند.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب به وظیفه دانشجویان در دوره کنونی اشاره و اظهار کرد: امیدآفرینی در جامعه، داشتن قدرت تجزیه‌وتحلیل مناسب، قدرت تشخیص درست نسبت به وقایع جامعه و روشنگری برای سایر افراد جامعه از مهم‌ترین وظایف دانشجویان در حال حاضر است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.