داشتن نردبان بلند، نیاز ضروری آتش نشانی میاندوآب/ شهرداری در وضعیت فعلی از پرداخت حقوق عاجز است
۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۹:۳۳
شناسه : 269569
4

رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: در دیدار وزیر کشور اعلام کردیم که در شرایط فعلی، شهرداری میاندوآب در پرداخت حقوق و کسورات کارکنان و پیمانکاران عاجز بوده و از مشکلات عدیده ای برخوردار هستیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، تعدادی از اعضای شورای شهر به همراه شهردار منتخب و هاشمی نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی، هفته گذشته دیداری با رحمانی فضلی، وزیر کشور داشتند.

برخی از موارد درخواستی و مشکلات مطرح شده در این دیدار در آن زمان کم و بیش در رسانه ها مطرح شد، اما یکی از این اعضای شورای شهر حاضر در آن جلسه رئیس شورای شهر میاندوآب بود که باید در جلسه هفتگی شورای شهر گزارشی از این سفر را به سایر اعضا ارائه می کرد.

فخرالدین آذریان در این جلسه با اشاره به مواردی که در دیدار با رحمانی فضلی مطرح شده است، گفت: یکی از مهم ترین مواردی که در این جلسه مطرح شد، ملزومات و تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی میاندوآب بود.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: هم اکنون شاهد بلندمرتبه سازی در میاندوآب هستیم و با توجه به عدم پاسخگویی تجهیزات فعلی آتش نشانی به حوادث احتمالی پیش آمده، لذا نیاز به نردبان بلندمرتبه آتش نشانی داریم.

وی ماشین آلات خدمات شهری را دیگر مشکل مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و افزود: در این جلسه اعلام کردیم که بدهی هایی از دوره های گذشته به دوره فعلی انتقال یافته و مشکل داریم و از سوی دیگر چندین ماه است و در شرایط فعلی، شهرداری میاندوآب در پرداخت حقوق و کسورات کارکنان و پیمانکاران عاجز بوده و از مشکلات عدیده ای برخوردار هستیم.

آذریان با بیان اینکه موضوع آب های سطحی و آبگرفتگی معابر میاندوآب به دنبال اندکی بارندگی از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود، تصریح کرد: قرار بر این شد تا پاسخ نامه ها و درخواست های خود را از طریق دفتر هاشمی، نماینده میاندوآب، شاهین دژ و تکاب به ما ارسال شود.

رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین با اشاره به اینکه در این جلسه به موضوع سرمایه گذاری نیز در شهرستان اشاره کردیم، گفت: متاسفانه به دلایل گوناگون ما در چندین سال گذشته، در این زمینه آسیب دیده ایم ولی برخی شهرها به عنوان بازار و ثقل اقتصادی مطرح شده اند.

وی اظهار کرد: در این جلسه هم چنین به ظرفیت گردشگری و رودخانه زرینه رود نیز اشاره ای داشته و مواردی را مطرح کردیم که وزیر کشور نیز در این زمینه اعلام آمادگی کرد تا سال آینده در صورت وجود شرایط، بازدید میدانی از وضعیت داشته باشد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.