خیّران ۶۲۰ میلیون ریال به حوزه سلامت میاندوآب کمک کردند
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۴۵
شناسه : 291471
7

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ گفت: خیّران نیک‌اندیش ۶۲۰ میلیون ریال طی روزهای گذشته برای مقابله با بیماری کرونا به بخش سلامت این شهرستان کمک کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: “خدایی”یکی از این خیران نیکوکار با حضور در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد به حوزه سلامت شهرستان اهدا کرد.

وی اظهار کرد: همچنین “غلامی” یکی دیگر از خیران نیک‌اندیش و با سابقه میاندوآب ۱۰۰ میلیون ریال وجه نقد به حوزه سلامت شهرستان اهدا کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب‌ با بیان اینکه “اسکندرزاده” یکی دیگر از خیران باسابقه این شهرستان در راستای مبارزه و کنترل ویروس کرونا یک دستگاه ضدعفونی اتوماتیک به ارزش ۱۶ میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان اهدا کرد، گفت: “خانم عزتی” و “وندنوروز” از خیران میاندوآبی هر کدام به ترتیب ۵۰ میلیون ریال و ۲۰ میلیون ریال برای کمک به حوزه سلامت و تامین وسایل حفاظت شخصی برای کادر بیمارستانی در راستای کنترل و پیشگیری بیماری کرونا اهدا کردند.

حیدری با اشاره به اینکه یک شهروند نیک‌اندیش دیگر در اقدامی ارزشمند، ۱۵ دستگاه اکسیژن سنج به حوزه سلامت شهرستان اهدا کرد، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و‌ نیاز تجهیزات بیشتر در بیمارستان‌ها، شهروندان میاندوآبی از هر قشری در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود هر چه در توان دارند در راستای خدمت به هم نوع خود با تمام توان حوزه سلامت شهرستان را همراهی می‌کنند که “سلیمانی” یکی از شهروندان خیر میاندوآبی ۱۵ دستگاه پالس اکسیمتر را به ارزش ۴۵ میلیون ریال به بیمارستان عباسی میاندوآب اهدا کرد تا درجهت کمبود این دستگاه گام موثری برداشته شود.

وی تصریح کرد: همچنین خانواده مرحوم ” گوزل‌پور” از موسسان و مدیرعامل سابق مرکز نگهداری معلولان ذهنی میاندوآب نیز‌ چهار دستگاه تب سنج دیجیتالی به ارزش ۴۴ میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان میاندوآب اهدا کردند.

حیدری با قدردانی از این عمل همسر و خانواده آن مرحوم گفت: از اینکه این خانواده نیز با عمل خداپسندانه و خیرخواهانه خود در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی ما را یاری و همیاری کردند قدردانی می‌کنم.

وی گفت: این کمک‌های خیران شهرستان میاندوآب،  برای خرید تجهیزات بیمارستانی و لوازم حفاظت فردی  در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا واریز شده است.

وی با بیان اینکه نقش مجمع خیران سازماندهی خدمات و کمک‌های خیران در حوزه سلامت است، افزود: این مجمع براساس استراتژی و راهبرد‌های وزارت بهداشت، نیاز‌های حوزه سلامت شهرستان‌ را شناسایی و بعد اقدام می‌کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: شماره حساب “۳۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۹۴۸۲۶۰۰۸” و شماره کارت “۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۵۰۴۷” به نام انجمن خیران سلامت شهرستان میاندوآب نزد بانک ملی شعبه مرکزی میاندوآب جهت واریز کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده‌ است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.