خیرین میاندوآبی برای تهیه سبدکالای عیدانه کمیته امداد 200 میلیون ریال کمک کردند
۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۸:۴۲
شناسه : 279852
6

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: ستاد خیرین، در آستانه سال نو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان 200 میلیون ریال کمک کردند.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با بیان اینکه جلسه ستاد خیرین امداد با حضور خیرین و نیکوکاران برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد در آستانه فرارسیدن سال جدید با حضور خیرین و نیکوکاران خیراندیش شهرستان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این جلسه در مجموع خیرین نیک اندیش شهرستان 200 میلیون ریال برای تهیه سبد کالای عیدانه به مددجویان کمک نقدی کردند.

وی گفت: کمک های جمع آوری شده  خیرین برای تهیه سبد عیدانه و توزیع آن بین خانوارهای مددجوی تحت پوشش تا شب چهارشنبه آخر سال و عید نوروز استفاده می شود.

بخشی تصریح کرد: تلاش می کنیم حداقل برای 400 نفر از مددجویان تحت پوشش در سطح شهرستان میاندوآب سبد عیدانه تهیه و توزیع کنیم.

رسول بخشی هم چنین با تقدیر و تشکر از ستاد خیرین و کمک های مردمی به این نهاد، اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  همیشه یار و یاور ما باشند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.