خیابان‌های میاندوآب دوباره آسفالت می‌شوند
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
شناسه : 313028
2
پس از وقفه‌ای که در آسفالت‌ریزی معابر شهری میاندوآب به وجود آمده بود، شهردار این شهر از شروع مجدد عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر خبر می‌دهد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، مردم میاندوآب همیشه با مشکل چاله‌های بی‌شمار معابر شهری دست‌به‌گریبان بوده‌اند و تقریباً همواره مردم میاندوآب از وضعیت ناگوار و نامناسب آسفالت معابر شهری و کوچه‌ها گله‌مند بوده‌اند.

باتوجه‌به این وضعیت، یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم میاندوآب از اعضای شورای شهر و شهرداری، آسفالت معابر شهری بوده تا برای مدتی هم که شده؛ شاهد این مشکل در شهر نباشند.

از شروع دور ششم شورای شهر نیز این موضوع به خواسته اصلی مردم از شورای شهر تبدیل شد و در مدتی هم که «بابک قدیمی» مسئولیت شهرداری میاندوآب را بر عهده داشت، برخی معابر آسفالت‌ریزی شد؛ اما مشکل آن‌قدر حاد بود که این آسفالت‌ریزی‌ها به چشم نیامد تا مردم چشم‌انتظار فصل کاری و شروع سال جدید باشند.

اما بلاتکلیف بودن شهرداری میاندوآب و انتظار چندماهه برای صدور حکم شهردار منتخب شورای شهر سبب طولانی‌شدن این انتظار شد تا تقریباً فصل کار عمرانی به اتمام رسیده و مهرماه آغاز شود.

بارقه‌های از امید با شروع نهضت آسفالت

با صدور حکم و معارفه رسمی «بابک محمدزاده» به‌عنوان شهردار جدید میاندوآب، قدم‌های اولیه در زمینه بهبود وضعیت آسفالت شهری برداشته شد و باتوجه‌به قیر رایگان بی‌سابقه‌ای که دولت در اختیار شهرداری‌ها قرار داده، کار آسفالت‌ریزی در میاندوآب شروع شد.

در این زمینه بابک محمدزاده شهردار میاندوآب در گفتگویی که با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر داشت، با اشاره به شروع نهضت آسفالت در این شهر، اظهار کرد: عملیات آسفالت‌ریزی به‌منظور جلوگیری از بروز مشکل تردد برای مردم و خودروها به‌صورت شبانه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ترمیم و روکش آسفالت معابر طبق برنامه و زمان‌بندی مشخص شده و در دستور کار قرار دارد و به دلیل شروع فصل بارش باید با سرعت انجام شود.

ترمز آسفالت‌ریزی کشیده شد

این تمام ماجرا نبود و حدود یک ماه نشده بود که شاهد کم‌رنگ‌شدن آسفالت‌ریزی در معابر شدیم و به گفته شهردار میاندوآب در جلسه شورای شهر ترمز شهرداری که باقدرت و باانرژی کار آسفالت‌ریزی در خیابان‌ها را شروع کرده بود، کشیده شد تا «بابک محمدزاده» در جلسه شورای شهر از دست‌اندازی‌ها در زمینه آسفالت‌ریزی سخن به میان آورده و در این مورد گلایه‌هایی را مطرح کند.

شروع مجدد عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر

اما اکنون پس از وقفه‌ای که در این زمینه به وجود آمده بود، شهردار میاندوآب از شروع مجدد عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر شهر خبر می‌دهد.

«بابک محمدزاده» با در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز مجدد آسفالت معابر میاندوآب، اظهار کرد: مانند ماه‌های گذشته پروژه آسفالت خیابان‌ها با شتاب ادامه داشته و اجرای آن به‌صورت مدون در دستور کار مجموعاً مدیریت شهری قرار دارد.

وی گفت: علاوه بر شروع عملیات پخش آسفالت، یک تیم دیگر در قالب انجام لکه‌گیری معابر در ورودی میاندوآب از طرف تبریز کار خود را آغاز کرده است.

میاندوآب محل اتصال سه استان در شمال غرب کشور بوده و روزانه هزاران مسافر از این شهر گذر می‌کنند؛ ولی متأسفانه چاله و چوله‌ها و وضعیت نامناسب آسفالت شهری، سبب نقش‌بستن چهره نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می‌شود که امیدواریم این حرکتی که بعد از معرفی شهردار میاندوآب شروع شده، ادامه‌دار بوده و در سایر بخش‌ها نیز شاهد اقدامات جهادی باشیم تا مسافران از این شهر خاطره خود داشته باشند و میاندوآب به‌عنوان شهری زیبا یاد کنند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.