خیابان‌های میاندوآب، خیابان انقلاب شدند
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
شناسه : 316154
11
حماسه‌ای از جنس مردم دیار باکری؛ مردم همیشه در صحنه میاندوآب، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود، حماسه‌ای به عظمت تاریخ دیار باکری‌ها آفریدند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، امروز بار دیگر مردم میاندوآب جاودانه شده و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق کرده و با تبدیل خیابان‌های میاندوآب به حال و هوای ۲۲ بهمن ۵۷؛ سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

امروز در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، مردم دیار باکری‌ها همگام با ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی از هر قشر و طبقه‌ای با همدلی، همراهی و هم‌آوازی به خیابان‌ها آمدند، با یک هدف.

هدفی که از انقلاب اسلامی به ما مانده و به ما رسیده است، هدفی که از امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی به ما یاد داده شده و از مقام معظم رهبری به ما راهنما شده است، هدفی که از شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم برایمان الگو و مانند نور ساطع شده است.

هدفی که مایه افتخار و قدرت ملت ایران شده است، هدفی که به ما عزت داده و آزادی بخشیده است، هدفی الهی که از جانب خدا برای ما مایه رحمت و برکت شده و این هدف همان حمایت از انقلاب است، مقاومت در برابر دشمن است، حفظ اسلام و ایران است و تحقق وعده خداست.

امروز مردم میاندوآب همگام با مردم ایران اسلامی از هر قشری با این هدف، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و به دنیا پیام داده و این را به دنیا نشان دادند که ایران زنده است و انقلاب اسلامی زنده است و باصلابت و اقتدار به مسیر پرفروغش ادامه می‌دهد.

حماسه مردم میاندوآب در ۲۲ بهمن

امروز هزاران نفر از مردم میاندوآب در شهر و بخش‌های مختلف این شهرستان، قطره‌ای از دریای میلیونی ایران عزیز بودند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و با نشان‌دادن وحدت و همدلی خود، پشتیبانی قاطعانه خود را از انقلاب اسلامی و رهبری اعلام کردند.

مردم میاندوآب امروز بار دیگر نشان دادند که در دفاع از راه شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی، عقب‌نشینی نمی‌کنند و با حضور خود این موضوع را بار دیگر اثبات کردند.

ملت ایران اسلامی نشان داد که علی‌رغم همه هیاهوها، تهدیدات و تبلیغات اردوگاه غرب به رهبری آمریکا، گوش‌به‌فرمان رهبری معظم انقلاب و ولی‌امر مسلمین جهان و حافظ خون شهدا هستند.

همه برای ایران

امروز حضور پیر و جوان، زن و مرد، کودک و کهن‌سال از ساعات اولیه صبح روز ۲۲ بهمن در خیابان‌ها دیدنی بود، همه آنها یک هدف داشتند و آمده بودند تا نشان دهند که همچنان پیرو ولایت و رهبری بوده و اجازه موفقیت دشمن به اهدافش را نمی‌دهند.

امروز تجمع برای شروع راهپیمایی از حوالی ساعت ۱۰ صبح شروع شد و مردم میاندوآب با حمل پرچم‌های ایران و عکس‌های امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب، کم‌کم خود را به مرکز تجمع اولیه در میدان انقلاب رساندند و رأس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه راهپیمایی شروع شد.

مسیرهای منتهی به مکان تجمع اولیه مملو از جمعیت بود و درحالی‌که راهپیمایی شروع شده بود؛ فوج‌فوج بر جمعیت از اقشار مختلف اعم از کودک، جوان و پیر افزوده می‌شد.

به سراغ یکی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی می‌روم، از او درباره اینکه چرا در راهپیمایی شرکت کرده می‌پرسم و او در جواب می‌گوید: ما به همراه خانواده آمده‌ایم بگوییم که اگرچه مشکلاتی داریم؛ اما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان نظام و انقلاب هستیم و دست از نظام، انقلاب و ولایت برنمی‌داریم.

طنین شعار «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی»

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، «آذربایجان اویاخدی انقلابا دایاخدی» و «۲۲ بهمن، یوم‌الله» و با دردست‌داشتن نوشته، بنر، پلاکاردهایی انقلابی به مسیر راهپیمایی ادامه می‌دادند.

به سراغ فرد دیگری می‌روم، پرچمی را بر دوش گرفته و در جلوی راهپیمایی شعار می‌دهد؛ «آذربایجان جانباز، خامنه ای دن آیرلماز»؛ از او درباره حس و حالش می‌پرسم و او در جواب می‌گوید: آفرین به این همت، آفرین به این غیرت و آفرین به این مردم بصیر و انقلابی که امروز هم حماسه‌سازی کردند.

امروز نسل جدید انقلاب و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها حضور پرشوری داشتند و مسیر راهپیمایی پر از نشاط و شوروشوق بود.

در مسیر خود به سراغ تعدادی از شرکت‌کنندگان رفتیم و از آنها در مورد اهدافشان پرسیدیم و آنها نیز با شوروشوق خاصی خود در گفتگوهایی که با خبرنگار ما داشتند، هدف از حضور خود را لبیک‌گویی به ندای مقام معظم رهبری عنوان کرده و گفتند: امروز باصلابت و اقتدار همه در صحنه حاضر بوده و به دنیا اعلام می‌کنیم که ما علی‌رغم مشکلاتی که داریم، همچنان متحد و همدل پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت بوده و ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

تجمع در میدان انقلاب، ایستگاه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در میاندوآب بود که بار دیگر در این مکان، عظمت حضور مردم دیار باکری‌ها به چشم آمد.

 سخنران مراسم هم حجت‌الاسلام امامی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بود که پس از سخنرانی نیز قطعنامه سراسری مراسم ۲۲ بهمن قرائت شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.