خون‌گیری از روزه‌داران میاندوآبی بعد از افطار/بیماران نیازمند خون را دریابیم
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۳۸
شناسه : 274286
4

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، پایگاه‌ انتقال خون این شهرستان، بعد از افطار  برای خون گیری از شهروندان آمادگی دارد.

پ
پ

داریوش  قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به استقبال خوب مردم میاندوآب از اهدای خون در مناسبت ها و ایام خاص، اظهار کرد: در همین راستا نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان، پایگاه انتقال خون میاندوآب در نوبت صبح و بعد از افطار دایر  بوده و مردم می توانند بعد از افطار نیز اقدام به اهدای خون و نجات جان بیماران کنند.

رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با بیان اینکه فعالیت این پایگاه در روزهای ماه مبارک رمضان در نوبت صبح از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۱ است، گفت: پایگاه‌ انتقال خون میاندوآب همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان، در نوبت صبح از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۱ و بعد از افطار از ساعت ۲۱/۳۰ تا ۲۲/۳۰ آماده مراجعه شهروندان است.

وی افزود: اهداکنندگان خون می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون واقع در خیابان دانش در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

قنبری تصریح کرد: همچنین در شب های قدر نیز که میزان مشارکت شهروندان نوعدوست میاندوآبی نسبت به اهداء خون افزایش می یابد، تا ساعت ۲ بامداد نسبت به خونگیری اقدام خواهد شد.

 رئیس پایگاه انتقال خون میاندوآب با دعوت از مردم برای اهدای خون به نیازمندان در روزهای عادی و مناسبت های ویژه اظهار کرد: نیاز به فرآورده های خونی اجتناب ناپذیر است و مردم نوع دوست و خیر میاندوآب برای ذخیره سازی انواع گروه های خونی به پایگاه انتقال خون مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.