خوش بینان به آمریکا در مواضع خود بازنگری کرده و پاسخگو باشند/ از ترامپ بیش از این انتظاری نیست
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰
شناسه : 266950
2

نماینده مجلس نهم گفت: دشمن همان دشمن است و آنها که به آمریکا خوشبین بودند، از خواب بیدار شوند و در رفتار خود بازنگری کرده و خطاهایشان را اصلاح کنند.

پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر درباره اظهارات و یاوه گویی های ترامپ، اظهار کرد: در حین مذاکرات بارها مقام معظم رهبری فرمودند که دشمن بدعهد است و به آنها اعتمادی نیست و نسبت به بدعهدی و اعتماد به دشمن هشدار دادند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم، با بیان اینکه عده ای از هشدارهای مقام معظم رهبری غافل شده و تیری در تاریکی انداختند، افزود: این افراد متاسفانه متوجه نبودند و تیری در تاریکی انداختند و اکنون باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه از ترامپ و امثال ترامپ بیش از این انتظاری نداریم، گفت: آنها نزدیک به ۴۰ سال و از اول انقلاب با ما دشمنی می کنند و این نخستین بار نیست و تاریخ نیز  پر از دشمنی آنها مانند جنگ هشت ساله، سقوط هواپیما، کمک به صدام و بمباران شیمیایی و … نمونه ای از آنهاست.

عیسی زاده با بیان اینکه همین ها بودند که به عراق و افغانستان لشکرکشی کرده و گروهک های تروریستی مانند داعش و طالبان و دمکرات و کومله بوجود آوردند و اکنون جریان دیگری را در اقلیم کرد عراق دنبال می کنند، تصریح کرد: دشمن همان دشمن است و آنها که به آمریکا خوشبین بودند، از خواب بیدار شوند و در رفتار خود بازنگری کرده و خطاهایشان را اصلاح کنند.

نماینده دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: این اظهارات و یاوه گویی های ترامپ، اولین و آخرین نبوده و مسئولین پاسخ محکمی به آنها داده و این را در نظر داشته باشند که تنها راه نجات ما حرکت در مسیر ولایت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.