خودرو سمند در آتش سوخت
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۲۴
شناسه : 312984
2
بر اثر برخورد دو خودرو با یکدیگر؛ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد دو خودروی سمند در این شهرستان منجر به آتش‌سوزی در یکی از خودروها شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، اظهار کرد: شامگاه امروز به دنبال اعلام حادثه رانندگی در محور کوی ولی‌آباد میاندوآب، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه که در پل شهید عطایی، نرسیده به کوی ولی‌آباد روی داده بود، دو دستگاه خودروی سواری سمند به یکدیگر برخورد و کرده بودند.

وی با بیان اینکه این حادثه، منجر به آتش‌سوزی شدید در خودرو سمند شده بود، خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

محمدی با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، تصریح کرد: آتش‌سوزی خودروی سمند نیز با حضور به‌موقع آتش‌نشانان خاموش شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: باتوجه‌به افزایش تصادفات رانندگی در محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب توجه به علائم راهنمایی‌ورانندگی و احتیاط لازم در رانندگی از سوی رانندگان و موتورسواران امری ضروری است.

میاندوآب در کریدور ارتباطی شمال غرب کشور واقع شده و محورهای مواصلاتی میاندوآب یکی از محورهای پرتردد و حادثه‌خیز است که متأسفانه سالانه چندین نفر براثر تصادف جان را از دست می‌دهند.

از سوی دیگر کارشناسان پلیس‌راه به رانندگان توصیه می‌کنند با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و به قوانین راهنمایی‌ورانندگی توجه داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.