خودباوری و امید از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
شناسه : 305472
2
معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب: معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب گفت: خودباوری و امید از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان در ایران اسلامی را فراهم کرده است.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و نایب برحقش الامام خامنه ای(مدظله العالی) پایه های استکبار جهانی را به لرزه در آورده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب افزود: انقلاب اسلامی با رهبری مردی از جنس نور و مهربانی، دست جهانخواران را از ایران اسلامی کوتاه کرد و ندای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در دنیا فریاد زد.

وی با اشاره به دشمنی های دشمنان انقلاب اسلامی در طول تاریخ، گفت: ملت ایران در طول تاریخ انقلاب مورد حملات و هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته است ولی در همه صحنه ها این ملت بصیر ایران بوده اند که سربلند بیرون آمده اند.

پیام تصریح کرد: استکبار جهانی، استقلال و آزادی کشور را بر نتابید و رژیم بعث عراق را با پشتیبانی ابرقدرتهای جهان به جنگ علیه ایران وا داشت ولی ملت بزرگ ایران با رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب آموخته بود که راه مبارزه با استکبار و سودجویان مقاومت، اتحاد و پشتکار است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب با تاکید بر صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان، اظهار کرد: خودباوری و امید از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان در ایران اسلامی را فراهم کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم باردیگر در ۲۲ بهمن امسال، بصیرت و هوشیاری خود را نشان خواهند داد، گفت: بی تردید مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار میاندوآب همگام با مردم سراسر کشور در یوم الله ۲۲ بهمن همچون راهپیمایی عظیم و باشکوه ۱۳ آبان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.