خودباوری و امید آفرینی از برکات انقلاب اسلامی است
۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
شناسه : 298473
5
امام جمعه موقت میاندوآب: امام جمعه موقت میاندوآب گفت:خودباوری و امید آفرینی از برکات انقلاب اسلامی بود که امروز برای آزادگان دنیا نیز الگو شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: دهه فجر و بهمن ماه تولد دوباره امت ایران اسلامی بود که در راس این امت اسلامی انسانی آگاه، عارف، آزاده و فقیه و دین شناس قرار داشت.

امام جمعه موقت میاندوآب افزود: دهه فجر یک دهه با عظمت است که تحول عظیمی ایجاد کرد و یک امت از دست استکبار و طاغوت نجات یافت و شهید شیرین استقبال را چشید و لذا هرسال باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه دشمن از شادی ملت ایران ناراحت می شود، گفت: این سنت الهی است که مؤمنان و متقیان همواره پیروز هستند.

رضوی تصریح کرد: امام راحل(ره) نسخه نجات بخش امت اسلامی را نوشت و امت اسلامی نیز با وحدت این موفقیت را بدست آورد.

امام جمعه موقت میاندوآب اظهار کرد: امروز وظیفه تک تک ما است که این اتفاق و همدلی و وحدت و یکپارچگی که امت اسلامی از آن مراقبت کرده و طاغوت را کنار زدند، به نسل حاضر انتقال دهیم و این را تبیین کنیم که کجا بودیم و به کجا رسیدیم.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خودباوری و امید آفرینی از برکات انقلاب اسلامی بود که امروز برای آزادگان دنیا نیز الگو شده است.

رضوی گفت: مکتب جهاد و مقاومت، بصیرت، عزت، عقلانیت و غیرت دینی، فسادستیزی، اقتدار نظامی، تولید ملی، کارآفرینی، استقلال، وحدت، نخبه پروری و تکریم مردم از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت میاندوآب تصریح کرد: نقشه راه امام امت برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) است و اکنون خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله الامام خامنه‌ای(مدظله العالی) عهده دار این مسئولیت هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.